×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.09.2019 | Viewers 1,583
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Chang
เกาะช้าง

Education :
การศึกษา
Higher Vocational Certificate
ปวส
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Passionate about a hygienic environment
- Mathematical skills needed in order to appropriately mix cleaning agents according to the prescription of the manufacturer
- The ability to take the initiative and lead others
- Knowledge of the process of sterilizing equipment
- Effective interpersonal skill
- Work experience as a housekeeping manager may be considered in lieu of appropriate certification
- The ability to communicate effectively both orally and in writing
- The ability to pay attention to details
- Good listening skill
- The ability to work as part of a team
- Good diplomatic skill
- Punctuality to serve as an example to employees
- Basic understanding of how to carry out plumbing and electrical repairs
- The ability to think critically over housekeeping issues and proffer cost-effective solutions
- Self-control is also a necessary characteristic of a prospective housekeeping manager to handle difficult people appropriately
- Proficiency in the use of information and communication technology tools is a plus for prospective housekeeping managers
- Pre-employment tests: Some employers may require that you pass certain assessment tests to prove your suitability for the job before granted an interview.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assign duties to members of staff
- Inspect the environment within the organization to ensure it meets the minimum best practice throughout the organization
- Develop minimum standards for prospective members of his department and minimum standards for rating the work
- Listen to customers- complaints and ensure that the complaints are addressed efficiently and effectively
- Stand-in for any member of staff that is unavailable to carry out their duties in order to prevent any unfilled gap
- Responsible for ensuring dirty laundries are timelessly and appropriately cleaned
- Order supplies for the housekeeping department
- Ensure efficient use of departmental resources
- Direct all housekeeping activities
- Maintain good relationship with customers and/or clients and suppliers of housekeeping items
- Maintain good relationship with managers of other units in the organization.
Welfare
สวัสดิการ
-Salary and Service as per policy
-Annual leave,Holiday leave and Birthday leave
-6 days off per month
-Uniform and laundry
-Team Member restaurant
-Accommodation
-Executive Privilege
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด