รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.01.2018 | Viewers 602
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pattaya
|
Education : การศึกษา |
High School Education มัธยมศึกษาตอนปลาย |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
3 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
เพศชาย
อายุ ไม่เกิน 45 ปี
วุฒิการศึกษา ขั้นต่ำ ม.6 ขึ้นไป
เน้นภาษาอังกฤษ และหากได้ภาษาอื่นๆ เช่น จีน รัสเซีย จะพิจารณาเป็นพิเศษ
หรือ ส่งCV ได้ที่
[email protected]
อายุ ไม่เกิน 45 ปี
วุฒิการศึกษา ขั้นต่ำ ม.6 ขึ้นไป
เน้นภาษาอังกฤษ และหากได้ภาษาอื่นๆ เช่น จีน รัสเซีย จะพิจารณาเป็นพิเศษ
หรือ ส่งCV ได้ที่
[email protected]
Job Details
รายละเอียดงาน
- To ensure sufficient & efficient coverage at all times at Bell Service Counter, Main Entrance, Driveway & Pick-Up Service.
- To ensure that the services offered, as detailed in the Front Office Manual, are to the standard expected and required of the hotel.
- To liaise with all Departments with regard to the daily activities in the hotel.
- To be aware, and ensure that all the staff under his control are aware, of all the activities that may be of interest to the guest
- To liaise closely with Reception, Reservation and Cashier to ensure the efficient and courteous handling of all guest arrivals and departures.
- To action all reasonable requests made by hotel guests and visitors to the hotel.
- To handle all outside deliveries for guests.
- To be responsible for efficient paging in the lobby.
- To supervise the luggage service to ensure a smooth and efficient operation and minimum delay and damage.
- To ensure that the lobby Function Information Board is up to date at all times.
- To ensure that all information in Restaurants, Hotel Facilities.
- To ensure that all guest- s messages, mail, telexes and parcels are handled and distributed properly.
- To ensure in coordination with Housekeeping, Engineering Departments, that the hotel- s public areas are clean and tidy at all times.
- To ensure an atmosphere of tranquility at the Bell Services Counter.
- To be fully conversant in all aspects of city in order that all guest enquiries can be handled efficiently and courteously.
- To constantly strive to please all guests with whom he may come into contact Front Office Supervisor is required at all times to set a high example in regards to punctuality, appearance, positive attitude, leadership, guest relations, observance of hotel policies and procedures
- To ensure that the services offered, as detailed in the Front Office Manual, are to the standard expected and required of the hotel.
- To liaise with all Departments with regard to the daily activities in the hotel.
- To be aware, and ensure that all the staff under his control are aware, of all the activities that may be of interest to the guest
- To liaise closely with Reception, Reservation and Cashier to ensure the efficient and courteous handling of all guest arrivals and departures.
- To action all reasonable requests made by hotel guests and visitors to the hotel.
- To handle all outside deliveries for guests.
- To be responsible for efficient paging in the lobby.
- To supervise the luggage service to ensure a smooth and efficient operation and minimum delay and damage.
- To ensure that the lobby Function Information Board is up to date at all times.
- To ensure that all information in Restaurants, Hotel Facilities.
- To ensure that all guest- s messages, mail, telexes and parcels are handled and distributed properly.
- To ensure in coordination with Housekeeping, Engineering Departments, that the hotel- s public areas are clean and tidy at all times.
- To ensure an atmosphere of tranquility at the Bell Services Counter.
- To be fully conversant in all aspects of city in order that all guest enquiries can be handled efficiently and courteously.
- To constantly strive to please all guests with whom he may come into contact Front Office Supervisor is required at all times to set a high example in regards to punctuality, appearance, positive attitude, leadership, guest relations, observance of hotel policies and procedures
Welfare
สวัสดิการ
Salary & Service Charge (Float)
Day off = 7 days per month
Vacation = count from the first day and after pass probation can be use. (Start 6-18 days)
Public Holidays = minimum 15 days per year
Staff Birthday Party, Sport Day, Married, Ordination, Uniform,
Laundry , Night Shift
Food Allowance = 1 meals (pre-opening)
DEATH (FUNERAL ASSISTANCE)
Insurance - After pass probation
Social Security Fund
Official Check for HOD (Level 3 up)
Discount F&B 20-25%
Day off = 7 days per month
Vacation = count from the first day and after pass probation can be use. (Start 6-18 days)
Public Holidays = minimum 15 days per year
Staff Birthday Party, Sport Day, Married, Ordination, Uniform,
Laundry , Night Shift
Food Allowance = 1 meals (pre-opening)
DEATH (FUNERAL ASSISTANCE)
Insurance - After pass probation
Social Security Fund
Official Check for HOD (Level 3 up)
Discount F&B 20-25%
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
08.04.2024 |
Reservation Manager (ผู้จัดการแผนกจองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
08.04.2024 |
Guest Service Supervisor จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
08.04.2024 |
Executive Housekeeper (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.04.2024 |
Demi-Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
08.04.2024 |
Floor Supervisor [หัวหน้าแม่บ้าน] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |