×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.01.2018 | Viewers 602
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pattaya
พัทยา

Education :
การศึกษา
High School Education
มัธยมศึกษาตอนปลาย
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
3 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
เพศชาย
อายุ ไม่เกิน 45 ปี
วุฒิการศึกษา ขั้นต่ำ ม.6 ขึ้นไป
เน้นภาษาอังกฤษ และหากได้ภาษาอื่นๆ เช่น จีน รัสเซีย จะพิจารณาเป็นพิเศษ
หรือ ส่งCV ได้ที่
[email protected]
Job Details
รายละเอียดงาน
- To ensure sufficient & efficient coverage at all times at Bell Service Counter, Main Entrance, Driveway & Pick-Up Service.
- To ensure that the services offered, as detailed in the Front Office Manual, are to the standard expected and required of the hotel.
- To liaise with all Departments with regard to the daily activities in the hotel.
- To be aware, and ensure that all the staff under his control are aware, of all the activities that may be of interest to the guest
- To liaise closely with Reception, Reservation and Cashier to ensure the efficient and courteous handling of all guest arrivals and departures.
- To action all reasonable requests made by hotel guests and visitors to the hotel.
- To handle all outside deliveries for guests.
- To be responsible for efficient paging in the lobby.


- To supervise the luggage service to ensure a smooth and efficient operation and minimum delay and damage.
- To ensure that the lobby Function Information Board is up to date at all times.
- To ensure that all information in Restaurants, Hotel Facilities.
- To ensure that all guest- s messages, mail, telexes and parcels are handled and distributed properly.
- To ensure in coordination with Housekeeping, Engineering Departments, that the hotel- s public areas are clean and tidy at all times.
- To ensure an atmosphere of tranquility at the Bell Services Counter.
- To be fully conversant in all aspects of city in order that all guest enquiries can be handled efficiently and courteously.
- To constantly strive to please all guests with whom he may come into contact Front Office Supervisor is required at all times to set a high example in regards to punctuality, appearance, positive attitude, leadership, guest relations, observance of hotel policies and procedures
Welfare
สวัสดิการ
Salary & Service Charge (Float)
Day off = 7 days per month
Vacation = count from the first day and after pass probation can be use. (Start 6-18 days)
Public Holidays = minimum 15 days per year
Staff Birthday Party, Sport Day, Married, Ordination, Uniform,
Laundry , Night Shift
Food Allowance = 1 meals (pre-opening)
DEATH (FUNERAL ASSISTANCE)
Insurance - After pass probation
Social Security Fund
Official Check for HOD (Level 3 up)
Discount F&B 20-25%
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
08.04.2024
Reservation Manager (ผู้จัดการแผนกจองห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
08.04.2024
Guest Service Supervisor
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
08.04.2024
Executive Housekeeper (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Demi-Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
08.04.2024
Floor Supervisor [หัวหน้าแม่บ้าน]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด