รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.08.2018 | Viewers 2,283
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-At least 2 years experience in the same position, has experience in AccorHotels Group is an advantage.
-Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
-Able to manage work systematically, well organized.
-Good command of both written and spoken English & Thai.
-Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
-Able to manage work systematically, well organized.
-Good command of both written and spoken English & Thai.
Job Details
รายละเอียดงาน
-Ensures the quality of service provided for guests, that they are comfortable and receive a warm and personal welcome.
-Recongnising all repeat and important guests, and builds rapport in order to develop personal guest contact, obtain preferences and pro-actively anticipate guest needs and requirements.
-Conducting regular quality checks on the floor receptions to ensure standards and consistency are maintained to the highest level at all time.
-Maintaining open line communication and ensures guest complaints and feedbacks are handle effectively and efficiently by supervising team members, delegating responsibilities and liaising with other related departments.
-Ensure grooming and general appearance of staff conforms to Hotel standards.
-Recongnising all repeat and important guests, and builds rapport in order to develop personal guest contact, obtain preferences and pro-actively anticipate guest needs and requirements.
-Conducting regular quality checks on the floor receptions to ensure standards and consistency are maintained to the highest level at all time.
-Maintaining open line communication and ensures guest complaints and feedbacks are handle effectively and efficiently by supervising team members, delegating responsibilities and liaising with other related departments.
-Ensure grooming and general appearance of staff conforms to Hotel standards.
Welfare
สวัสดิการ
- Working 5 Days/Week
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail [email protected]
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |