×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.12.2017 | Viewers 1,468
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Tao
เกาะเต่า

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
6 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.) Bachelor/Master- s Degree in hospitality management or related field from an accredited college or university will be advantage.
2.) Experience in the same role or with fundamental hotel operation background within a similar market segments.
3.) Good computer literate with effective and outstanding communication skills, both verbal and written.
Job Details
รายละเอียดงาน
1.) Interact to guests and individuals outside the hotel, including but not limited to current and potential clients, owning company representatives, government officials, travel industry representatives, suppliers, competitors and other members of the local community.
2.) Coordinate functions and activities with the General Manager, regional, area and corporate colleagues as appropriated.
3.) Participate in conducting weekly inspections and ensure physical facilities are kept in optimal condition by full implementations of preventive maintenance programs and plan and manage the FF&E as directed by the General Manager.
4.) Ensure emergency procedures are practiced and enforced to provide security and safety for guests and colleagues.
5.) Monitor applicable laws and regulations, including health and safety and ensure compliance.
6.) Establish and maintain effective internal communication and meeting structures to ensure optimum teamwork and productivity.
7.) Assure full responsibilities in the absence of the General Manager as appropriate and keep General Manager informed of any unforeseen events.
Welfare
สวัสดิการ
1.) Daily Meal (3 times)
2.) Health insurance
3.) Social security
4.) Uniform
5.) Bonus
6.) Service Charge
7.) Dormitory
8.) Yearly Increment
9.) Funeral support for family members
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด