แจ้งวันหยุดเทศกาลสงกรานต์ปี 2567 เว็บไซต์ hoteljob.in.th จะหยุดให้บริการในส่วนของออฟฟิศ ตั้งแต่วันที่ 13 เม.ย. 2567 ถึง 16 เม.ย. 2567
ในส่วนของหน้าเว็บไซต์ให้บริการตามปกติ และเนื่องในเทศกาลสงกรานต์ 2567 เราขออวยพรลูกค้าผู้มีอุปการคุณ และผู้ใช้งานเว็บไซต์ทุกท่าน
" สวัสดีปีใหม่ไทย 2567 ขออวยพรให้ท่านและครอบครัว มีความสุข สุขภาพแข็งแรง ร่ำรวยเงินทอง
ประสบความสำเร็จในหน้าที่การงาน มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามาในชีวิตตลอดปีนี้และปีต่อๆ ไป "
×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 19.12.2018 | Viewers 2,356
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตวัฒนา]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.At least Bachelor degree in any field
2.At least 1-2 year experience in sales or front office
3.Strong in inter-personality
4.Proficiency in English communication
5.Strong in driving results
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To arrive at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance, according to the employee handbook.
2.To develop and maintain a close and harmonious working relationship with all hotel departments.
3.Ensure that all correspondence is replied to within 24 hours.
4.Ensure that the reservations office and desk area is kept clean and tidy at all times.
5.Answer all calls promptly within 3 rings and in a courteous manner.
6.Communicates clearly and professionally both verbally and in writing. Chooses the appropriate vehicle and tone most appropriate for the message to be delivered (voice, email etc).
7.Participate actively in departmental meetings. Uses active, empathetic listening as a tool to understand and support each interaction, internal and external to the company.
8.To have a comprehensive and in depth knowledge of the hotel products, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa and fitness center.
9.Keep up to date and communicate hotel marketing directions and promotions.
10.Be fully aware at all times of the selling strategy, rates and booking status of the hotel and ensure timely and accurate communication of this to all concerned departments.
11.Be fully aware of and adhere to all the hotel safety and security policies.
12.Attend training sessions and meetings as required.
13.Perform any reasonable task as requested by management.
14.Manage and strife for reduction of abandoned call ratios of incoming call volumes.
15.Actively participate in incentive programs initiated, up-selling efforts in the department.
16.Assist when requested with conduct competition / shop surveys in order to keep abreast of competition pricing / package special corporate.
17.Work towards superseding goals and total team effort.
18.Work closely with sales team and event management on the maintenance of group blocks.
Welfare
สวัสดิการ
Day off 8 days / month
- Service Charge
- Public Holiday 15 days/year
- Annual leave 10 days / year
- Meals
- Uniforms
- Life insurance & Health insurance
- Training Development
- Social Security
- Provident Fund
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด