×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.08.2022 | Viewers 3,004
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-To attend all training course organized by hotel.

-To have thorough knowledge of service procedures.

-To have thorough spirit knowledge of all spirits and other beverages at the bar

-To have a solid knowledge of cocktail recipes

-An awareness of cocktail trends and the ability to create a custom made cocktail on the spot

-To be aware of social hygiene, determining if guests are intoxicated and should not be served further drinks

-To have thorough knowledge of menus, loyalty programs and any other items or services that are provided

-Be able to work rapidly during peak hours.

-Be flexible with shift hours.

-Teamwork is a necessity.
Job Details
รายละเอียดงาน
-Maintain par levels on all beverages and advise the supervisor on required par levels for the operation

-Daily stock orders/requisitions, ensuring the bar is fully prepared and stocked at the beginning of each shift

-Maintain equipment par level. Purchase equipment when required, with management authorization.

-Fill out all stock transfers.

-Fill out all spillage reports.

-Control all glassware, maintaining breakage reports, and liaise with the Stewarding Dept. to order more stock.

-To understand and act on the duties pertaining to the opening of the bar.

-To implement correct portion control of beverage.

-To have a practical working knowledge of all equipment within the bar.

-To understand fundamental mixed drinks, cocktails and wines.

-Conduct the correct procedures to secure the bar.

-To follow the correct method of handling returned drinks.

-To undertake the full details of a Food and Beverage Attendant when required.

-To follow the procedures, policies and techniques of service.

-To have full understanding of the menu preparations to ensure good salesmanship.

-To be courteous and friendly to guests and colleagues.

-To present menu to guests and take beverage and food order if necessary.

-To recommend menu items and beverage if necessary.

-To understand the coordination between the kitchen and the restaurant.

-To assist guests with chairs when arriving and leaving.

-To clear soiled items to the washing area.

-To continuously check and replenish or exchange: bread, butter, water, ashtrays or any other condiments.

-To reset table as soon as guests leave.

-To replenish clean items to their respective areas.

-To remove soiled linen and place them in appropriate area.

-Personally ensure compliance with all relevant Workplace Health & Safety and Occupational Health & Safety legislation, and related - Brand- and Starwood Policies.

-To promote the hotels- loyalty programs

-To drive and achieve business goals set for the department and take personal responsibility

-To take personal responsibility for the hotel assets and costs, understanding that all items have a value

-Uphold the Starwood Cares culture by demonstrating the Star Service Standards at all times to guests and fellow associates. We NEVER say - No- to any guest without providing an appropriate alternative at all times!

-Understand the responsibilities of the other stations and departments (kitchen, stewards, bar, hostess) and co-operate with them. Remember, you are part of a team, so take pride in your team- s performance.

-To attend daily briefings and follow the given directions

-To complete all side duties assigned by the Supervisors, Assistant Manager and Manager.

-To carry out any other duties as and when required by the Supervisors.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Meal Allowance
- Weekly Day Off (2 days / week)
- Public Holiday
- Annual Leave (Vacation)
- Uniform
- Social Security / Social Insurance
- Group Health Insurance
- Provident Fund
- Training for Skill Improvement
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงาน - Reservation
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานบัญชี
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน (Housekeeping)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานHR (ฝ่ายบุคคล)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Bartender
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Food & Beverage Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Asst. Learning & Development Manager/Learning & Development Manager [ผู้จัดการแผนกฝึกอบรม]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
23.04.2024
Event Sales Coordinator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงาน Operator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนก Front Office
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Front Desk Talent (Guest Service Agent)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Head Bartender (หัวหน้าบาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด