รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.05.2018 | Viewers 1,812
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
3 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-สามารถทำงานเป็นกะได้
Job Details
รายละเอียดงาน
- Customer Service/Communication Skills: Reservation agents talk, listen and help resolved conflicts with customers. An expert communicator will be able to listen effectively to find the root cause of issues, and communicate clearly and in a friendly way to solve the issue and keep the customer happy.
- Patience: Reservation agents might have to deal with confused or irate customers. Having patience will help you stay polite, even in stressful situations.
- Problem-Solving Skills: Reservation agents will have to solve customer issues, sometimes without seeing the actual problem first hand. Being able to problem solve with a customer will help your job
- Patience: Reservation agents might have to deal with confused or irate customers. Having patience will help you stay polite, even in stressful situations.
- Problem-Solving Skills: Reservation agents will have to solve customer issues, sometimes without seeing the actual problem first hand. Being able to problem solve with a customer will help your job
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้