×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.08.2022 | Viewers 3,457
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/Female, aged between 30 - 38 years old
- Bachelor Degree in any related field
- Minimum of 3-5 years of experience as a Supervisor or Assistant Manager in 5-star luxury spas
- Spa Manager Certificate required
- Spa therapy knowledge (body and face)
- Passionate about delivering exceptional customer experience
- Computer skills (MS Office), Spa operating systems (Booker), and other operational systems
- Fluent in English and Thai, both spoken and written
- Leadership, teamwork, and communication skills are essential
- Ability to respond to guest and employee concerns with urgency and professionalism
- Ability to effectively and consistently develop and coach front line staff
- Good analytical and problem-solving abilities
- Pleasant and positive attitude with a professional and friendly image to guests and colleagues
Job Details
รายละเอียดงาน
Operations and Guest Services
- Responsible for overseeing daily aspects of all guest service, including customer service, guest reservation, reception, staff scheduling, amenities, and overall guest experience
- Perform concierge duties such as answering customer inquiries, making a reservation, checking in/out guests, answering any billing questions, responding to all guest concerns, comments or complaints with discretion, professionalism and sense of urgency, and inquiring on guest level of satisfaction
- Ensure maximum operational efficiencies. Resolve any operational issues in an effective and timely manner
- Follow all company policies and procedures, ensuring the highest standards of services and facilities
- Work with various internal departments and hotel team, including Sale and Marketing, Engineering, Front Office, Concierge and Housekeeping to achieve operational excellence
- Train and manage guest service team members on business objectives, brand standards and hotel standards
- Maintain current knowledge of all spa services, pricings, offerings, schedules, and other services provided at the spa and the hotel
- Report and resolve guest challenges with effective solutions, while being mindful of delivering the highest service standards
- Supervise spa reservations to ensure maximum yield and staff/room productivity
- Advise team members of last minute changes or additions to schedule and resolve scheduling situations as needed
- Encourage positive staff behavior and set an example for all team members by using proper etiquette and professionalism at all times
- Provide constructive feedback to team members to promote a positive work environment, conduct disciplinary procedures when necessary
- Develop and maintain positive working relationship with staff team and hotel team
- Inspect work areas and tools/equipment to ensure conformance to standards. Report and follow up on maintenance/repair/cleaning needs until completion
- Ensure that public and private areas are in impeccable physical condition and well maintained
- Prepare effective and timely operational and management reporting, including staff roster, staff commission report, monthly performance report
- Attend all staff meetings, product and treatment training classes
- Assume training responsibilities to front-line staff as required
- Maintain accurate inventory counts and place operational, treatment, and retail orders


Business Performance
- Work with the management team to meet revenue goals and costs
- Assist in executing sales and marketing initiatives
- Upsell and cross-sell services and products to reach revenue goals
- Assist with sales, promotions, and merchandising of retail products to generate revenue
- Present and review retail and service performance numbers to the management team on a daily basis
- Review analysis of data pertaining to financial business performance on a weekly basis with Spa Manager
Welfare
สวัสดิการ
- ทำงาน 5 วัน/สัปดาห์
- เงินเดือนประจำ
- Service Charge
- คอมมิชชั่น
- คูปองทานอาหาร 2 มื้อ/วัน
- ชุดยูนิฟอร์ม
- ประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ประกันอุบัติเหตุ
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- โบนัส
- ค่ารักษาทันตกรรม
- ฝึกอบรม
- ของขวัญแต่งงาน
- ของขวัญคลอดบุตร
- ทุนการศึกษาบุตร
- เงินช่วยส่งเสริมการเรียนภาษา
- เงินช่วยเหลือกรณีญาติทางตรงเสียชีวิต (บิดา, มารดา, คู่สมรส, บุตร)
- เงินช่วยเหลือประสบอัคคีภัย, อุทกภัย, วาตภัย
- ซื้อสินค้าราคาส่วนลดพนักงาน
- วันลาพักร้อนประจำปี, วันหยุดประเพณี,และวันลาอื่นๆ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด