รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.06.2019 | Viewers 1,986
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Thai Nationality ONLY
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsible for managing the organizations CRM ensuring hotel can make the most out of marketing opportunities it offers.
Duties of Customer Relations Manager include:
1. Planning and delivering CRM strategies across the hotel encouraging customer retention and customer loyalty.
2. Deciding on the CRM platform structure ensuring it works seamlessly across the organization and captures all required information at key points in the customer life cycle.
3. Working closely with all departments to ensure the CRM works effectively for all aspects of the hotel.
4. Overseeing direct communications with customers through the CRM.
5. Ensuring the database is segmented effectively for targeted marketing communications activities.
6. Overseeing the migration of all direct communications to lower cost mediums such as email and social media.
7. Developing testing strategies for all aspects of the CRM to ensure the most effective approach for the hotel and its products.
The ideal background of Customer Relations Manager:
1. Extensive experience of direct and digital marketing ideally in a similar industry.
2. Strong background in customer acquisition, re-engagement and retention strategies.
3. A Confident and articulate communicator capable of inspiring strong collaboration in an organization.
Duties of Customer Relations Manager include:
1. Planning and delivering CRM strategies across the hotel encouraging customer retention and customer loyalty.
2. Deciding on the CRM platform structure ensuring it works seamlessly across the organization and captures all required information at key points in the customer life cycle.
3. Working closely with all departments to ensure the CRM works effectively for all aspects of the hotel.
4. Overseeing direct communications with customers through the CRM.
5. Ensuring the database is segmented effectively for targeted marketing communications activities.
6. Overseeing the migration of all direct communications to lower cost mediums such as email and social media.
7. Developing testing strategies for all aspects of the CRM to ensure the most effective approach for the hotel and its products.
The ideal background of Customer Relations Manager:
1. Extensive experience of direct and digital marketing ideally in a similar industry.
2. Strong background in customer acquisition, re-engagement and retention strategies.
3. A Confident and articulate communicator capable of inspiring strong collaboration in an organization.
Welfare
สวัสดิการ
Welfare (สวัสดิการ)
สวัสดิการสำหรับพนักงาน
1. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
2. เซอร์วิสชาร์จ
3. เครื่องแบบพนักงานพร้อมซักรีด
4. อาหารฟรี 2 มื้อ ระหว่างเวลาปฎิบัติงาน
5. วันหยุดพักร้อนปีละ 6 วัน
6. วันหยุดนักขัตฤกษ์ จำนวน 14 วัน
7. วันหยุดประจำสัปดาห์ 4-6 วันต่อเดือน
8. เงินช่วยเหลือฌาปนกิจ สำหรับญาติสายตรง
9. กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
10. การจัดอบรมเพิ่มความรู้ด้านการทำงาน
11. มีโบนัส และการปรับเงินประจำปี
12.งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี (Staff Party)
13. ตรวจสุขภาพประจำปี
สวัสดิการสำหรับพนักงาน
1. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
2. เซอร์วิสชาร์จ
3. เครื่องแบบพนักงานพร้อมซักรีด
4. อาหารฟรี 2 มื้อ ระหว่างเวลาปฎิบัติงาน
5. วันหยุดพักร้อนปีละ 6 วัน
6. วันหยุดนักขัตฤกษ์ จำนวน 14 วัน
7. วันหยุดประจำสัปดาห์ 4-6 วันต่อเดือน
8. เงินช่วยเหลือฌาปนกิจ สำหรับญาติสายตรง
9. กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
10. การจัดอบรมเพิ่มความรู้ด้านการทำงาน
11. มีโบนัส และการปรับเงินประจำปี
12.งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี (Staff Party)
13. ตรวจสุขภาพประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Sale Manager (Travel Agent) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Mixologist จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
24.04.2024 |
Reservation Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Night GSA (ชาย) พนักงานต้อนรับกะดึก จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Reservation Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
CCTV Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Trainee Human Resources จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
Trainee (Food & Beverage Service) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Asst. Duty Engineer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Security Officer [พนักงานรักษาความปลอดภัย] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Executive Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Safety Officer (จป.วิชาชีพ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Trainee (Kitchen) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Assistant Human Resource Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
24.04.2024 |
Housekeeping Supervisor จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
24.04.2024 |
ฺBoiler Technician จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Steward จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
BellBoy (พนักงานยกกระเป๋า) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Floor Supervisor (หัวหน้าแม่บ้าน) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Waitress / Waiter จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Commis II (Indian Kitchen) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Chief Engineer (หัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Restaurant Manager (ผู้จัดการห้องอาหาร) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
24.04.2024 |
General Technician จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Asst. Sales Manager (Travel Agent) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Assistant Executive Housekeeper (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |