×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.03.2019 | Viewers 1,615
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 2 years of experiences in this field.
- Bachelor's Degree from Business Administration, Arts, English, Secretarial or related fields.
- Good commands of both spoken and written English.
- Well organized and an eye for detail, Initiative, hardworking and honesty.
- Computer literacy and good interpersonal skill.
- Service Minded
- Good commands in English
- Computer literacy in MS-Office
Job Details
รายละเอียดงาน
- To Support the recruiting process:
o Assist to make an interview appointment
o Job posting on advertisement channel
o Any relevant recruiting activities
- To preparing all stuff for new hire staff before start date: E-mail address, business Card, Computer or Notebook, uniform and etc.
- To provide and monitor for staff leave form and do the staff- s attendance with summarized the report
- To ensure that staff name list always update
- To assist on Employee benefit on Group Insurance, Social Security and any staff welfare
- To keep update on Staff Information Board
- To assist on Employee Relations i.e. Staff Party and etc.
- To handling and support for Internship issue.
- To handling for visa and work permit for expat by prepare all document and coordinate with the agent.
- To response for department- s expenses.
- Prepare documents into files + folders for signatures and seek out signatures from relevant management.
- Print and make photocopies of documents as required.
- Send out relevant HR emails as instructed.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.05.2019
(Lub d Brand Office) Graphic Designer / VDO Editor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
24.05.2019
(Lub d Brand Office) Director of Sales
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.05.2019
(Lub d Bangkok - Siam) Host
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.05.2019
(Lub d Cambodia - Siem Reap) Hotel Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.05.2019
(Lub d Phuket - Patong) Beach Club Manager/Club Manager/Bar Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.05.2019
(Lub d Brand Office) Assistant Training & Development Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
24.05.2019
(Lub d Phuket - Patong) Front Desk Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.05.2019
(Lub d Phuket - Patong) Bartender
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.05.2019
(Lub d Samui) Assistant Hostel Manager (F&B experience required)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
24.05.2019
Regional Sales Manager - Southern Thailand (Based in Phuket)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 70,001 - 80,000
register
24.05.2019
(Lub d Brand Office) Group Revenue Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.05.2019
(โรงแรมหลับดี สาขาสยาม) ช่างทั่วไป
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.05.2019
(โรงแรมหลับดี สาขาสยาม) ซุปเปอร์ไวเซอร์ช่างทั่วไป
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register