รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.12.2019 | Viewers 1,459
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 5 years as a hotel eCommerce is required
- Have some experience with Site-minder
- Candidate must possess at least a Diploma, Advanced Higher/ Graduate Diploma in Business Studies/ Administration/ Commerce/ Marketing or equivalent
- Possess strong planning skills, good business acumen, excellent communication and negotiation skills, creative and meticulous with details
- Having networking abilities
- Able to execute online campaigns and monitor the performance of the campaign to ensure a good result
- Computer literate.
- Familiarity with E-Commerce will be an advantage
- Have some experience with Site-minder
- Candidate must possess at least a Diploma, Advanced Higher/ Graduate Diploma in Business Studies/ Administration/ Commerce/ Marketing or equivalent
- Possess strong planning skills, good business acumen, excellent communication and negotiation skills, creative and meticulous with details
- Having networking abilities
- Able to execute online campaigns and monitor the performance of the campaign to ensure a good result
- Computer literate.
- Familiarity with E-Commerce will be an advantage
Job Details
รายละเอียดงาน
- Monitor the hotel's e-Commerce strategies as they are being implemented
- Daily management of hotel online presence on various Online Travel Agent websites
- Manage rate & inventory changes as well as content management
- Communicate with Hotel Managers, Front Office Managers and others on daily basis
- Develop budgets for projects, monitoring costs, providing status reports to management, and incorporating feedback from the executive level;
- Manage e-Commerce website content updates, coordinating site changes with IT and Marketing, business owners including site presentation, product presentation, pricing changes and text and image modifications
- Manage and update the Hotel s website, relevant social media (Facebook, Twitter, Blogging) and e-Commerce functions including latest campaign, events and promotions from the Hotel
- Drive web traffic/sales, growth of e-Commerce applications via targeted online campaigns and retention strategies, with high level of customer acquisition and conversion
- Handle customer service for online phone calls, e-mails, facebook, etc
- Develop and implement new customer acquisition and retention initiatives by managing search engine keyword buys, email acquisition newsletters and exploring other online advertising vehicles
- Negotiate and close new business opportunities with new merchants
- Daily management of hotel online presence on various Online Travel Agent websites
- Manage rate & inventory changes as well as content management
- Communicate with Hotel Managers, Front Office Managers and others on daily basis
- Develop budgets for projects, monitoring costs, providing status reports to management, and incorporating feedback from the executive level;
- Manage e-Commerce website content updates, coordinating site changes with IT and Marketing, business owners including site presentation, product presentation, pricing changes and text and image modifications
- Manage and update the Hotel s website, relevant social media (Facebook, Twitter, Blogging) and e-Commerce functions including latest campaign, events and promotions from the Hotel
- Drive web traffic/sales, growth of e-Commerce applications via targeted online campaigns and retention strategies, with high level of customer acquisition and conversion
- Handle customer service for online phone calls, e-mails, facebook, etc
- Develop and implement new customer acquisition and retention initiatives by managing search engine keyword buys, email acquisition newsletters and exploring other online advertising vehicles
- Negotiate and close new business opportunities with new merchants
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Duty Meal
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- กองทุนประกันสังคม
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
- Duty Meal
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- กองทุนประกันสังคม
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |