รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.11.2020 | Viewers 1,859
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Higher Vocational Certificate ปวส |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- High diploma
- 1-2 years experience in hotel business
- Quick learner and hard-worker with strong time management interpersonal
- Good communication
- Can do proper report and deal with outsources service.
- 1-2 years experience in hotel business
- Quick learner and hard-worker with strong time management interpersonal
- Good communication
- Can do proper report and deal with outsources service.
Job Details
รายละเอียดงาน
- To assist the Hotel Manager in ensuring that the whole hotel environment and services are maintained to a satisfactory and acceptable standard.
- To co-ordinate & perform the daily operation, repair & maintenance of the shift, and keep Air Condition, TV, Antenna, wifi, hotel sound equipment and Fire Alarm System running smoothly
- To assist the Guru/Hotel Manager in ensuring that all repairs & maintenance complaints are carried out and attended to.
- To receive & dispatch, repair orders. Recording of chiller logs & relevant checklist, utilities consumption etc.
- ensuring we provide the highest level of guest service and that our standards are met and maintained at all times
- To co-ordinate & perform the daily operation, repair & maintenance of the shift, and keep Air Condition, TV, Antenna, wifi, hotel sound equipment and Fire Alarm System running smoothly
- To assist the Guru/Hotel Manager in ensuring that all repairs & maintenance complaints are carried out and attended to.
- To receive & dispatch, repair orders. Recording of chiller logs & relevant checklist, utilities consumption etc.
- ensuring we provide the highest level of guest service and that our standards are met and maintained at all times
Welfare
สวัสดิการ
- Service charge
- meal
- Uniform
- Social and AIA group insurance
- holiday & Vacation
- Flexible roster
- meal
- Uniform
- Social and AIA group insurance
- holiday & Vacation
- Flexible roster
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |