×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.03.2018 | Viewers 861
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
Ensures the smooth and efficient running of Human Resources department by assisting Human Resources Director and Superiors with the implementation of the hotel- s policies, procedures and staff attendance record systems, as outlined in the Department Operations Manuals and maintaining the standard in Human Resources department.

GENERAL MISSION:

1. Under the general guidance and supervision of Human Resources Director within the hotel policies and procedure.
2. To be in charge of the administration work in Human Resources department.
3. Ensures proper and accurate computation and timely distribution of local staff salaries.
4. Ensures the preparation of the monthly payroll within the given deadline.
5. Audits attendance sheets, OT, leaves and other deductions submitted by Human Resources Director and other departments.
6. Coordinates with Financial Comptroller and other departments on other payroll matters.
7. Prepares and settles payrolls and service charge accurately and timely as per the prescribed requirements.
8. Prepares and settles Social Security Fund and Provident Fund (if available) accurately and timely.
8. Coordinates with Financial Comptroller and other departments on other payroll matters.
9. Handles for all social security funds, workmen compensation, taxation or other matters concerned with staff welfare and benefit. Assists with the co-ordinate and implementation of all employee communications and committees.
100. Organizes and coordinates all employee activities such as Annual Staff Party, Sports Day, etc.
Welfare
สวัสดิการ
1. Training & Education
2. 5 days working / 2 days off
3. Service Charge
4. Provident Fund
5. Social Security
6. Public Holiday
7. Annual Leave
8. Birthday Leave and Gift
9. Wedding , New born and Funeral remuneration
10. Annual Physical Check up
11. 25% Discount off on All F&B Outlets
12. Special rate for Accommodation
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด