×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.01.2024 | Viewers 4,460
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสาทร]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION:

1. Assists House Service Manager and Assistant House Service Manager in expediting the many administrative paperwork details related to the House Service department.
2. Ensures the efficient flow of correspondence between House Service and other departments, as well as with guests.
3. Ensures maximum efficiency in performance of House Service Attendants.
4. Responsible for keeping his/her entire area of responsibility clean, maintenance free and ensuring a high level of service.

RESPONSIBILITIES AND MEANS:

1. Responsible for primary operation of House Service department on a day to day basis.
2. Working with House Service Manager and Assistant House Service Manager to be proficient in the administrative operation of applicable departments of responsibility and for other special projects as may be requested.
3. Having a working knowledge of all House Service cleaning equipments and preventive maintenance program for all equipments.
4. Responsible for training all staff on proper usage and handling of cleaning equipment and chemicals.
5. Responsible for specific projects assigned by House Service Manager to improve the operation. Interacts and is a team player with House Service Manager so that the operation succeeds its goals.
6. Responsible for turning rooms over the Guest Service to resell in a timely and efficient manner. Prioritizes work assignments so the guests are able to check in without delays.
7. General cleaning programs for the public areas and outlets of the hotel under direct responsibility of House Service department.
Welfare
สวัสดิการ
1. Training & Education
2. 5 days working / 2 days off
3. Service Charge
4. Provident Fund
5. Social Security
6. Public Holiday
7. Annual Leave
8. Birthday Leave and Gift
9. Wedding , New born and Funeral remuneration
10. Annual Physical Check up
11. 25% Discount off on All F&B Outlets
12. Special rate for Accommodation
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด