รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.12.2019 | Viewers 2,735
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality only
- Bachelor's Degree in any fields
- Good command in spoken and written English.
- Strong interpersonal and communication skills
- Positive and service mind
- Able to work under pressure and is a team player
Computer literacy
- Must have experience working for hotel
- Bachelor's Degree in any fields
- Good command in spoken and written English.
- Strong interpersonal and communication skills
- Positive and service mind
- Able to work under pressure and is a team player
Computer literacy
- Must have experience working for hotel
Job Details
รายละเอียดงาน
- Handles daily correspondence.
- Responds to inquiries and makes reservations as needed.
- Records and processes in-coming reservations with
confirmation sent out if require.
- Ensures all details of a reservation have been action;
Transportation, Special requirement etc.
- Provides information to guest on hotel services and
activities.
- Ensures correct and relevant information to the operating
departments
- Processes cancellation / amendments to reservations
(extension, early departure, number of rooms)
- Investigates and handles no show reservations.
- Responds to inquiries and makes reservations as needed.
- Records and processes in-coming reservations with
confirmation sent out if require.
- Ensures all details of a reservation have been action;
Transportation, Special requirement etc.
- Provides information to guest on hotel services and
activities.
- Ensures correct and relevant information to the operating
departments
- Processes cancellation / amendments to reservations
(extension, early departure, number of rooms)
- Investigates and handles no show reservations.
Welfare
สวัสดิการ
- 6 Days off in a month
- Public holiday
- Annual Leave
- Food Allowances
- Service charge
- Social Security Office
- Provident fund
- Group Insurance
- Bonus
- Public holiday
- Annual Leave
- Food Allowances
- Service charge
- Social Security Office
- Provident fund
- Group Insurance
- Bonus
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |