×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Relation Officer (French)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

ESSENTIAL AND OPTIONAL REQUIREMENTS
- Good personality
- Fresh graduated student are welcome
- Excellent customer service skills
- Organized and detail-oriented, good service mind with the ability to handle customer's complaint and enquiry
- Male / Female, not over 40 years of ageFluent in English and French
- Good Command in English and French Language
- Service Mind
- Can work in shift
- Able to work under pressure

รายละเอียดงาน

As a Guest Relations Officer, you will be responsible for ensuring that all guests enjoy a positive and memorable experience. You are a key representative of our hotel and brand, and as such you will need to anticipate guest needs, and handle inquiries in a helpful and attentive manner. You will take personal responsibility for ensuring that all issues pertaining to guest satisfaction are met, and that follow up is completed in a timely manner. You will be proactive and innovative suggesting alternatives that meet guest needs, ensuring their delight with their experience.

*You ensure that all runs smoothly during the customer's stay. You are involved from the customer's arrival in the hotel, through to their paying and check-out. Other duties: - Answering the telephone - Handling the cash register and billing
*Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay
*Checks the remaining VIP guest arrivals and departures, prepare the appropriate invoices are present and correct, complete with receipts
*Provides a warm and friendly welcome for guest to encourage their loyalty
*Ensures that VIP- s guest requests take priority in daily operation
*Develops excellent relationships with guest throughout their stay
*Ensure internal procedures are duly applied
*Responsible for the daily organization of the section.
*Contribute to overall operational efficiency by performing relevant duties as assigned.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

บริษัท จิตตรงเรียลเอสเต็ด จำกัด

135 ม.4 ถ.ทางสายรอบเกาะสมุย ต.แม่น้ำ อ.เกาะสมุย จ.สุราษฎร์ธานี 84330 http://www.sareesamui.com/
ปิดรับสมัครแล้ว