ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Able to speak, read and write English
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Organizational and training abilities
- High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- 2 years housekeeping experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience or training.
- Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
-Supervise the implementation of housekeeping standards and procedures in relation to:
-Bedroom service
-Bathroom service
-Valet service
-Cleaning service
-Linen maintenance
- Recommended changes to these standards and training needs on an ongoing basis
- Maintain a current and thorough knowledge of all housekeeping systems
- Open and close the shift and ensure effective shift hand over
- Distribution and collection of keys
- Management of all incoming and outgoing calls
- Solve employee grievances
- Perform Room allocations
- Perform Room inspections
- Prioritise arrival rooms
- Liaise with Front Office for guest and hotel requirements
- Ensure guest valet is processed and delivered in a timely manner
- Co-ordinate special projects (eg site rooms, vermin control, window and carpet cleaning, room inventories)
- Manage all special requests made by guests
- Ensure consistency within the department
- Management of lost property for the hotel
- Ensure you have complete knowledge of room types, layouts and facilities
- Manage storage areas
- Maintain adequate stock levels
- Complete stock takes as required
- Maintain stock levels
- Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
- Works with GCE and Human Resources on manpower planning and management needs
-วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 15 วัน
-ประกันกลุ่ม (ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และ ประกันชีวิต)
-สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
-สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน)
-สิทธิ์ลาเพื่อสมรสและของขวัญ
-สิทธิ์ลาวันเกิด
-ของขวัญรับขวัญบุตร หรือ ธิดา
-เครื่องแบบพนักงาน
-กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-ตรวจสุขภาพประจำปี
-ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัว
ไม่ข้อมูล
Lub d
บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ซอยสีลม 18 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม. ๅ0500 www.lubd.com