×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.11.2019 | Viewers 1,385
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด

- Excellent English communication skills both in verbal & written
- At least 10 years- experience in Sales & Marketing Management in 5 stars hotel
- Hotel industry work experience, demonstrating progressive career growth and a pattern of exceptional performance.
- Excellent knowledge of Opera, MS office (word, excel and power point)
- Positive team leader
- Able to work and converse efficiently with all levels of colleagues, clients and other external contacts
- Excellent interpersonal skills
- Quick learner with open for changes
- - CAN DO- attitude and goals orientated
Job Details
รายละเอียดงาน
Functions as the leader of the property- s sales department for properties with bookings over 300 peak rooms and significant local catering revenue. Manages the property's reactive and proactive sales efforts. Provides day-to-day leadership to sales associates to achieve property sales objectives with overall responsibility for achieving booking goals and property revenues. Implements the brand- s service strategy and applicable brand initiatives in all aspects of the sales process and focuses on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of the hotel- s- sales objectives. Evaluates the property- s participation in the various sales channels (e.g., Area Sales, Group Sales within the Sales Office, electronic lead channels, etc.) and develops strong working relationships to proactively position and market the property. Manages the marketing budget to enable development of property specific campaigns, promotions and collateral to drive revenue and meet property objectives. Interfaces with regional marketing communications for regional and national promotions pull through. Develops and implements property- wide strategies that deliver products and services to meet or exceed the needs and expectations of the brand- s target customer profile and property associates and provides a return on investment to the owner and Marriott International.
Welfare
สวัสดิการ
- If we take care of our associates, they will take care of our guests-
- Career training and career development plan
- Competitive annual vacation entitlement
- Free meals at work
- Recognition awards
- Fantastic company Pension
- Discounted Marriott hotel accommodation worldwide for you, your friend and your family
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด