ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
?Diploma in Hotel Management, Sales & Marketing or related field.
Essential Duties and Responsibilities ? (Key Activities of the role)
?Take responsibility for the co-ordination and monitoring of all meetings and convention
?Ensure contracts are completed and revised
?Manage the standards and procedures of the department, for instance, ensuring that business has been signed prior to commence planning
?Manage the rooming list process
?Co-ordinate the allocation of space for the conference and associated events
?Entertain clients
?Liaise with the Reservations Department for room availability and room preferences
?Liaise with the following departments in procurement of the business:
o Sales Team
o IHG reservations office
o Regional Sales and Marketing
?Conduct room familiarizations and site inspections
?Monitor Competitor activities
?Maintain and develop contacts with business generators, meeting and conference planners, visitors/Conference Bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts
?Supervises the functioning of all banqueting department employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved.
?Controls and analyses, on an on-going basis, the following, in an effort to ensure optimum performance:
o Quality levels of product and service
o Guest satisfaction
o Merchandising and Marketing
o Operating costs
o Sanitation, cleanliness and hygiene
?Oversees the preparation, presentation and service of banquet Food and Beverage products to ensure highest quality at all times
?Establishes and maintains effective employee relations
?Supervises and coordinates in liaison with the Food and Beverage Manager and the Executive Chef, the pricing and preparation of banquet menus, and beverages and wine lists by taking into consideration such factors as:
o Local requirements
o Market needs
o Competition
o Trends
o Recipes
o Potential costs
o Availability of Food and Beverage products
o Merchandising and promotion
?Coordinates with the Purchasing Manager for special for special purchasing relating to the Banqueting Department
?Attend and contributes to the weekly hotel department head and Food and Beverage department meetings
?Establishes and maintains a record system to include the following:
o Files on all previous functions
o Banquet and reservation book
o Customer contact file
o Sales solicitation programme
o Room utilization
o Menu file
o Promotion file
o Activities file
o Union information
o File on casuals
o Solicits and follows-up on business referrals and potential sales leads
?Assists the Food and Beverage manager with the following:
o Inspection checklist
o Department reports
?Other reports as required
?Works with Human Resources on manpower planning and management needs
?Works with Sales Manager and Food and Beverage Manager in the preparation and management of the Department?s budget
สวัสดิการมากมาย เช่น?
Service Charge 100% (เดือนสิงหาคม 13,063 บาท)
เฉลี่ยทั้งปี 2017 คือ 13,600บาท
- ทำงานวันละ 9 ชม. (รวมเวลาพัก) ทำ 8 ชม. เบรค 1 ชม.
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์ หยุด 8 วันต่อเดือน
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี, วันหยุดนักขัตฤกษ์, วันหยุดประจำวันเกิด
- อาหาร 3 มื้อต่อวัน
- เครื่องแบบพนักงาน 3 ชุด
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสุขภาพ/ ประกันชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ส่วนลดอาหารและเครื่องดื่ม 50% สำหรับโรงแรม Holiday Inn Pataya
- ส่วนลดค่าห้องพักในเครื่อโรงแรม IHG สำหรับพนักงาน
- การฝึกอบรม
- กิจกรรมพนักงาน
ไม่ข้อมูล
Holidayinn Pattaya
463/68 , 463/99 ถ.พัทยาสาย 1 ต.หนองปรือ อ.บางละมุง จ.ชลบุรี 20150 www.holidayinn.com/pattaya