ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
1.Proficiency in English communication
2.Strong in inter-personality and listening skill
3.Clearly spoken with pleasant telephone manner
4.Service-minded, able to multitask.
1.All incoming-internal or external calls must be answered in a clear voice and not rush. Company standards of receiving incoming calls must be followed. All calls must be answered within 3 rings.
2.To takes roles of being an information giver and receiver with the utmost politeness, efficiency and friendliness.
3.To anticipate guest need and handle guest inquires in helpful and attentive manner.
4.Have a complete knowledge of company policy and procedures.
5.Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
6.Receive, handle and relaying of guest messages, voice mail and facsimiles in an efficient, timely manner as per company policy.
1. ประกันสุขภาพกลุ่ม
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. ประกันสังคม
5. กองทุนเงินทดแทน
6. Service Charge
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร เป็นต้น
Eastin Thana City Golf Resort Bangkok
100-100/1 หมู่ 4 ถ.บางนา-ตราด กม. 14 ต.บางโฉลง อ.บางพลี สมุทรปราการ 10540 www.eastinhotelsresidences.com/eastinthanacitygolfbangkok