รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.03.2024 | Viewers 2,600
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pathum Thani
|
Education : การศึกษา |
Higher Vocational Certificate ปวส |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Strong Leadership abilities and organizational skills, Entrepreneurial, thinks out of the box and Able to drive change and look for operational efficiencies / synergies across the network.
Minimum 8 to 10 years of experience of which at least 2 to 3 years in similar role.
Strong Operational/Technical Knowledge. Successful Pre-opening experience & records a distinct advantage
- Able to plan and develop Training and Instructional Programmes.
- Able to Lead, motivate and develop the Housekeeping Team so as to achieve the Department- s objectives.
Minimum 8 to 10 years of experience of which at least 2 to 3 years in similar role.
Strong Operational/Technical Knowledge. Successful Pre-opening experience & records a distinct advantage
- Able to plan and develop Training and Instructional Programmes.
- Able to Lead, motivate and develop the Housekeeping Team so as to achieve the Department- s objectives.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Responsible for cleanliness, orderliness and appearance of the entire Hotel.
- Ensure that rooms are made as per company standard.
- Prepare Annual Housekeeping Budget.
- Maintain par stock of guest supplies, cleaning supplies, linen and uniform.
- Organize inventories with Accounts and General Store for linen, uniform and fixed assets.
- Pay particular attention while organizing pest eradication activities.
- Develop and implement Housekeeping systems and procedures
- Prepare reports for management information.
- Assist Purchase department in selecting suppliers for items related to Housekeeping.
- Plan, control and supervise Horticultural activities.
- Attending and resolving guest complaints.
- Verification of supplies consignments.
- Organize on-the job training and evaluate its effectiveness.
- Approval of the Functional Manual of the department.
- Recommend recruitment of new personnel.
- Ensure that rooms are made as per company standard.
- Prepare Annual Housekeeping Budget.
- Maintain par stock of guest supplies, cleaning supplies, linen and uniform.
- Organize inventories with Accounts and General Store for linen, uniform and fixed assets.
- Pay particular attention while organizing pest eradication activities.
- Develop and implement Housekeeping systems and procedures
- Prepare reports for management information.
- Assist Purchase department in selecting suppliers for items related to Housekeeping.
- Plan, control and supervise Horticultural activities.
- Attending and resolving guest complaints.
- Verification of supplies consignments.
- Organize on-the job training and evaluate its effectiveness.
- Approval of the Functional Manual of the department.
- Recommend recruitment of new personnel.
Welfare
สวัสดิการ
1. Day Off 6 days/month
2. Public Holidays 18 days/year
3. Annual Leave
4. Service Charge
5. Social Security Insurance
6. Duty Meal 2 times/day
7. Uniform
8. Training
9. Birthday Party
10. Funeral Support
2. Public Holidays 18 days/year
3. Annual Leave
4. Service Charge
5. Social Security Insurance
6. Duty Meal 2 times/day
7. Uniform
8. Training
9. Birthday Party
10. Funeral Support
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ชลธิชา เอี่ยมระหงษ์ (Human Resources Manager)
58/851 หมู่ที่ 13 ต.คลองหนึ่ง อ.คลองหลวง จ.ปทุมธานี 12120
เว็บไซต์ : www.theidleservicedresidence.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
58/851 หมู่ที่ 13 ต.คลองหนึ่ง อ.คลองหลวง จ.ปทุมธานี 12120
เว็บไซต์ : www.theidleservicedresidence.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.03.2024 |
Guest Service Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
12.03.2024 |
Reservation and Sales Co-Ordinator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Admin HR / Assistant HR Manager [พนักงานบุคคล] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Assistant Accounting Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
11.03.2024 |
Sales Manager (Leisure) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Sales Manager (MICE) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Assistant Housekeeping Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
11.03.2024 |
Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.03.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |