×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.10.2019 | Viewers 329
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Thai Native Only
2.Have strong decision making skills
3.Fluent English speaking
4.Good oral and written communication skills
5.Ability to train and develop team members
6.Minimum 2 years in similar position in the luxury hotel
7.Ability to multitask and remain calm under pressure, especially during peak hours or intense situations.
8.Excellent organizational skills
9.Be able to work 6 days a week with variable shift
Job Details
รายละเอียดงาน
Call Center Managers hire, train, prepare and motivate their staff members to provide excellent service to guests.
The set objectives, analyze call center metrics, ensure that the company and staff meet goals and provide reliable, efficient support for guests.
Welfare
สวัสดิการ
1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Annual Leave
6.Group Insurance
7.Social Security
8.Meals
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.02.2020
Human Resource Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register