รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.10.2019 | Viewers 746
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Year of experience: minimum 2 years experience in legal and compliance experience as a transaction-oriented (hotel) real estate professional, investor or banking
- Strong analytical skills and experience in investments, including financial structuring
- Experience in working in real estate segment, investors and property advisors in South East Asia is an advantage
- Good command of English in both written and spoken
- Ability to work both independently in the local/ international market and within a cross-functional team environment
- Strong time management skills with an ability to prioritize effectively
- Willingness to work in an entrepreneurial environment and perform multiple office related tasks and an open-minded attitude towards learning new skills
- At least Bachelor- s degree in Law, Business administration, or industry-related fields
- Strong analytical skills and experience in investments, including financial structuring
- Experience in working in real estate segment, investors and property advisors in South East Asia is an advantage
- Good command of English in both written and spoken
- Ability to work both independently in the local/ international market and within a cross-functional team environment
- Strong time management skills with an ability to prioritize effectively
- Willingness to work in an entrepreneurial environment and perform multiple office related tasks and an open-minded attitude towards learning new skills
- At least Bachelor- s degree in Law, Business administration, or industry-related fields
Job Details
รายละเอียดงาน
Job Descriptions:
- Acts as an independent review and evaluation body to ensure that compliance Issues/concerns within the organization are being appropriately evaluated, investigated and resolved
- Manage consultancies documentation activities (drafting and processing consultancy agreements, processing payments, etc.)
- Assist administrative support and work cooperatively with oversea subsidiary companies to carry out other administrative, financial and operations tasks as assigned.
- Oversee all documentation and filing requirements (both hard copy and electronic record keeping) associated with team activities
- Supports departments by collecting and coordinating oversea data with, bank, legal, auditors and various third parties.
- As a channel of communication to receive and direct compliance issues to appropriate resources
- Provides reports on a regular basis, and as directed or requested, to keep the Corporate Compliance Committee of the Board and senior management informed of the operation and progress of compliance efforts.
- Acts as an independent review and evaluation body to ensure that compliance Issues/concerns within the organization are being appropriately evaluated, investigated and resolved
- Manage consultancies documentation activities (drafting and processing consultancy agreements, processing payments, etc.)
- Assist administrative support and work cooperatively with oversea subsidiary companies to carry out other administrative, financial and operations tasks as assigned.
- Oversee all documentation and filing requirements (both hard copy and electronic record keeping) associated with team activities
- Supports departments by collecting and coordinating oversea data with, bank, legal, auditors and various third parties.
- As a channel of communication to receive and direct compliance issues to appropriate resources
- Provides reports on a regular basis, and as directed or requested, to keep the Corporate Compliance Committee of the Board and senior management informed of the operation and progress of compliance efforts.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |