×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Restaurant Supervisor

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปวช

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1.Actively support the Quality Improvement Process.
2.Assume responsibility of daily operation of all assigned outlets.
3.Assist in ensuring that scheduling functions are performed accurately and on a timely basis.
4.Assist in maintaining a highly motivated and well trained staff.
5.Open and close shift in accordance with Manager?s Checklist.
6.Initiate aggressive guest interaction through seeking and soliciting feedback from guests.
7.Train, maintain and enforce all Hotel Service Standards, using Use Records, menus, and appropriate reference materials.
8.Properly execute revenue and check control procedures on shift.
9.Handle daily Associate relations (i.e. scheduling, time adjustments, etc.)
10.Maintain a safe and sanitary work environment for all Associates and guests.
11.Gather and implement all proper tools for running shifts (i.e. schedules, floor plans, reservations, checks)
12.Find solutions for problems such as call outs, last minute bookings, or any other daily problems that may arise.
13.During shift, ensure that guests are satisfied by assisting with serving, seating, communication with kitchen, and by striving to speak to all guests.
14.Be on the floor during entire meal period and ensure adequate coverage.
15.Conduct taste panels and menu classes on a daily basis for restaurant.
16.Ensure that only a quality product is being served.
17.Monitor hours, staffing overtime on a daily basis for restaurant with accurate scheduling in line with forecast and budget guidelines.
18.Ensure all side work is done on a daily basis.
19.Maintain proper Associate uniform standards
20.Manage an effective repair and maintenance program through the use of work orders, inspections, etc.
21.Assist any Associate in his/her job performance, when required, to ensure guest satisfaction.
22.Understand and teach empowerment principles to ensure guest satisfaction.
23.Exercise station rotation to ensure stations are distributed fairly.
24.Assist in implementing an effective training program for new and current associates using use records, menus, and appropriate reference manuals.
25.Encourage problem solving by Associates through proper training and empowerment.
26.Establish effective communication with Associates to gain their trust and respect through his/her hard work.
27.Maintain fair and consistent counseling and/or disciplinary procedures in accordance with Guarantee of Fair Treatment Policy.
28.Attend Restaurant Associate Meetings.
29.Demonstrate positive interdepartmental relations.
30.Communicate directly and/or through the use of the Log Book to the next Shift Supervisor.
31.Identify and recommend incentive programs, new ideas, and methods of operation.
32.Perform any reasonable request made by Management which is not life-threatening or against the law.
33.Management reserves the right to make changes to this Job Description at its sole discretion and without advance notice.


รายละเอียดงาน

รับผิดชอบในตำแหน่งงาน และทำงานให้บรรลุเป้าหมายที่กำหนด

สวัสดิการ

1. เซอร์วิสชาร์จ 5,000 บาท
2. ค่าครองชีพ
3. ประกันสุขภาพประกันกลุ่ม
4. ยูนิฟอร์มพนักงานพร้อมซักรีด
5. รถรับ-ส่งพนักงาน
6. อาหารฟรี 2 มื้อ
7. ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Wyndham La vita Phuket

83/87 หมู่2 ตำบลราไวย์ อำเภอเมืองภูเก็ต จังหวัดภูเก็ต
ปิดรับสมัครแล้ว