รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.03.2020 | Viewers 1,560
Salary : เงินเดือน |
80,001 - 90,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Master's Degree ปริญญาโท |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Master- s Degree in Mass Communication, Marketing, PR or equivalent.
2.5 years of Experience in PR/ media / advertising/ communications.
3.Experiences within luxury industry are highly preferred.
4.Good command of English and Thai.
5.Driven and results oriented.
6.Good communication and people management skills
2.5 years of Experience in PR/ media / advertising/ communications.
3.Experiences within luxury industry are highly preferred.
4.Good command of English and Thai.
5.Driven and results oriented.
6.Good communication and people management skills
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Collaborate with senior leadership to develop and drive communications strategy for a range of clients
2.Conduct proactive media outreach, prepare press releases, media briefings, messaging documents, coverage reports , event planning and communications plans, internal communication message
3.Build awareness of clients by generating targeted media coverage through storytelling and the development of creative PR programs
4.Prepare staff for media interview.
5.Develop and maintain strong relationships with local and international press, blogger and influencer.
6.Perform in-depth research to support communications and messaging strategy.
7.Analyze, measure, and report on communications and media projects
8.Manage projects and multiple tasks simultaneously
2.Conduct proactive media outreach, prepare press releases, media briefings, messaging documents, coverage reports , event planning and communications plans, internal communication message
3.Build awareness of clients by generating targeted media coverage through storytelling and the development of creative PR programs
4.Prepare staff for media interview.
5.Develop and maintain strong relationships with local and international press, blogger and influencer.
6.Perform in-depth research to support communications and messaging strategy.
7.Analyze, measure, and report on communications and media projects
8.Manage projects and multiple tasks simultaneously
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |