ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration or related major
- Minimum 5 year experience in Human Resources field in hotel business
- Strong skills in driving for results.
- Strong interpersonal and leadership skills.
- Strong skills in people management and development.
- Proficiency in Computer literate i.e. MS Office and an understanding of HRIS / TigerSoft Program
- Implement and maintain all Human Resources Management policies relating to recruitment, promotions, transfers, personnel administration and employee relations.
- Manages the entire staffing process: recruits, screens, interviews, tests and select - Hotel Manager and Manager Level to fill vacant positions throughout organization.
- Maintain employee benefits programs and informs employees of benefits by studying and assessing benefit needs and trends
- Responsible for ensuring recognition systems for all employees are in place.
- Develop and deliver training programs as and when required and assist all Managers in training requirements for their departments.
- Develop and manage HRIS (TigerSoft Program; Personal, Time Attendant, Payroll and Training module) and effectively utilize information and provide Management concerned with HR up-to-date data and information.
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 3 มื้อ / 3 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com