ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1. Age not over 30 years
2. Bachelor's degree or higher in Tourism and Hospitality or branches related to service work
3. Able to work 6 days a week
4. Be careful and able to store documents systematically
5. Years of work 1 year or more (experience in juristic person is an advantage)
6. Able to communicate in English or Chinese is an advantage
7. Service minded
8. Can use Microsoft Office fluently
1. Take care of the standard of service that impresses the residents who contacted the project.
2. Training to increase skills and provide services that impress the project team such as
receptionist management staff security guard cleaning staff.
3. Take care and organize all the reception area and the lobby.
4. Deliver the transfer box and recommended accommodation.
5. Provide basic building information to those who come in contact. as well as coordinating with relevant departments to resolve service issues or complaints.
6.Provide other work assigned by the building manager, such as public relations media.
7. Perform other tasks as assigned.
1. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ (ผ่านทดลองงาน)
2. ประกันภัยกลุ่มและประกันสุขภาพ (ผ่านทดลองงาน)
3. ประกันสังคม
4. ค่าทันตกรรม (ผ่านทดลองงาน)
5. ชุดยูนิฟอร์ม
6. ซิมโทรศัพท์
7. ส่วนลดพนักงานสำหรับการซื้ออสังหาริมทรัพย์กับบริษัท
8. ทุนการศึกษาปริญญาโท (ตามเงื่อนไขของบริษัท)
9. ปรับประจำปี
10. โบนัสประจำปี
11. งานเลี้ยงบริษัท
12. ท่องเที่ยวประจำปี
13. ค่าช่วยเหลือตามวาระต่างๆ
14. สวัสดิการอื่นๆตามประกาศบริษัท
ไม่ข้อมูล
แฮมตัน โฮเทล แอนด์ เรสซิเดนซ์ แมเนจเม้นท์ จำกัด (สำนักงานใหญ่)
496 หมู่ 9 ซอยแบริ่ง 16 แขวงสำโรงเหนือ อำเภอเมืองสมุทรปราการ จังหวัดสมุทรปราการ