ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ชาย
full-time
- Good attitude with can do attitude.
- Believe in a high level of customer service.
- Knowledge in hospitality business.
- Willingness to work hard.
- Can drive and must have driver license.**
- Can communicate in English.
- Thai Male only.
**ปฏิบัติงานที่ซอยท่าเตียน (ด้านหลังวัดพระแก้ว-ตรงข้ามวัดโพธิ์)
- Good attitude with can do attitude.
- To greet and welcome to all guest and assistance to guest during their stay.
- Handling the guest's luggage during check in/check out.
- Greet and escort guests to rooms/villas.
- Being alert to the GSA for any Information should assist the guest during check in.
- Inform guests of property amenity, services, hours of operation, local areas of interest and activities.
- Respond to guest requests for special arrangements or services.
- To offer close cooperation with all the department as we are working as a team.
สวัสดิการและผลประโยชน์
Successful applicants will be entitled to the follow compensation and benefits:
1. 7 days off per month. วันหยุด 7 วัน ต่อเดือน
2. Service charge. เงินค่าบริการ
3. Meal allowance. ค่าอาหาร
4. Uniform and laundry service. เครื่องแบบและบริการซักรีด
5. Health insurance and social security fund. ประกันสุขภาพและประกันสังคม
6. Annual medical check up. ตรวจสุขภาพประจำปี
7. Recreation & activities program including skill training program. กิจกรรมสัณฑนาการ
8. Basic benefits i.e. Sala Star (employee of the month), birthday party, thank you party etc. พนักงานดีเด่น/งานเลี้ยงสังสรรค์
9. Special night with SALA GROUP and special rate for friends & family. สิทธิเข้าพักโรงแรมในเครือฯของพนักงานและครอบครัว
10. Friendly and family atmosphere of work. การทำงานดุจญาติมิตร
sala rattanakosin Bangkok
39 Soi Tha-Tien, Maharat Road, Pranakorn, Bangkok, Thailand 39 ซอยท่าเตียน ถนนมหาราช (วัดโพธิ์) เขตพระนคร กทม. www.salahospitality.com