รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.11.2024 | Viewers 708
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Nonthaburi
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
* 2-3 years of experience in IT support, system administration, or a similar role, ideally within the hospitality industry.
* Familiarity with hotel management software (PMS), especially OPERA Cloud, as well as network and server management and guest service technologies.
* A forward-thinking mindset with the ability to identify and recommend technological improvements.
* Strong verbal and written communication skills to effectively collaborate with staff, assist guests, and liaise with vendors.
* A detail-oriented and solution-driven approach, with the ability to work independently and manage multiple priorities.
* Familiarity with hotel management software (PMS), especially OPERA Cloud, as well as network and server management and guest service technologies.
* A forward-thinking mindset with the ability to identify and recommend technological improvements.
* Strong verbal and written communication skills to effectively collaborate with staff, assist guests, and liaise with vendors.
* A detail-oriented and solution-driven approach, with the ability to work independently and manage multiple priorities.
Job Details
รายละเอียดงาน
As an Assistant IT Manager, you will oversee and maintain the hotel- s IT operations to ensure the seamless functionality of networks, software applications, hardware, and security systems. This role includes providing daily technical support to hotel staff by troubleshooting hardware, software, and network issues, as well as responding to guest IT-related requests, such as Wi-Fi connectivity and in-room technology needs. You will also document IT procedures, system configurations, and troubleshooting steps, and assist in preparing user guides and training materials for staff and guests.
We- re looking for a proactive problem-solver who stays up to date with the latest technology trends and can propose necessary improvements to enhance efficiency and guest satisfaction.
We- re looking for a proactive problem-solver who stays up to date with the latest technology trends and can propose necessary improvements to enhance efficiency and guest satisfaction.
Welfare
สวัสดิการ
8 days-off per month (9.5 hours working hours)
Public Holiday / Vacation / Birthday leave
Group Health & Life Insurance
Provident Fund
Public Holiday / Vacation / Birthday leave
Group Health & Life Insurance
Provident Fund
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ฝ่ายบุคคลากรและวัฒนธรรมองค์กร (Talent & Culture)
ถนนป๊อปปูล่า ตำบลบ้านใหม่ อำเภอปากเกร็ด จังหวัดนนทบุรี
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ถนนป๊อปปูล่า ตำบลบ้านใหม่ อำเภอปากเกร็ด จังหวัดนนทบุรี
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
27.11.2024 |
Housekeeping Manager - Novotel จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.11.2024 |
Room Attendant - ibis [พนักงานทำความสะอาดห้องพัก] จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.11.2024 |
Floor Supervisor - ibis [ซุปเปอร์ไวเซอร์แม่บ้าน] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.11.2024 |
เจ้าหน้าที่ความปลอดภัยในการทำงานระดับวิชาชีพ (Professional Safety Officer) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.11.2024 |
Night Manager - ibis จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.11.2024 |
Assistant IT Manager - ibis จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.11.2024 |
Spa & Wellness Manager - Novotel จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |