×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Marketing Communications Manager (Salil Hospitality)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelor's degree in Marketing, Communication or related field.
- Minimum of 5 year's experience in marketing, communications or public relations
- A clear understanding of hotel industry is necessary as well as analytical capabilities, experience in study cases, market research and studies with mathematical background.
- Flexible and able to embrace and respond to change effectively.
- Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment.
- Self-motivated and energetic.

รายละเอียดงาน

POSITION PURPOSE
Responsible for planning, development and implementation of hotels in the portfolio on marketing strategies, marketing communications, and public relations activities, both external and internal.

Oversees development and implementation of support materials and services in the area of marketing, communications, digital marketing and public relations. Directs the efforts of the marketing team and coordinates at the strategic with other departments of the hotels.

KEY RESPONSIBILITIES
- Establishes an annual and fully integrated communications program with measurable objectives, strategies and action steps.
- Assists in the preparation, utilization and update of an Annual Marketing Plan with the Group Director of Sales and Marketing
- Ensures that all hotel advertising and collateral are of consistent high standards
- Oversee digital marketing and social media strategies and implementation
- Develops and maintains active contacts with the press and key media people, and evaluates all media solicitations and exposures.
- Ensures adequate targeted publicity and coverage of the hotel's positioning, promotional programs, corporate image building and other activities.
- Recommends and develops proposals and directs and implements below the line sales promotions, with external partners such as credit card companies, banks, department stores, airlines, etc. to support the advertising and sales campaigns.

สวัสดิการ

- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities

Service Charge

เมษายน 2025 image
10,862.00 บาท
มีนาคม 2025
image
14,202.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2025
image
15,416.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Human Resources Department email telephone

Salil Hospitality

สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com
ปิดรับสมัครแล้ว