×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.07.2022 | Viewers 861
Salary :
เงินเดือน
60,001 - 70,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
Yes
ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
Scope of Work

Is responsible for the implementation of RM methods in a dedicated hotel in order to maximize the turnover in accordance with hotel strategies, brand marketing, and customer needs.

Is responsible for having all the revenue management processes in place in the hotel, he/she implements the GM- s strategy on daily basis, updates planning, quotes groups, and alerts GM, when the market deviates from strategy.

Is in charge of helping to reach and beat the operational turnover budget of the hotel.

Support the GM in the creation of the strategy (with proper analysis) and work effectively with the implemented revenue management system. Furthermore, to implement the strategy, based on the daily recommendations in the distribution channels, as well as the daily check of the system recommendations for sense and provide complementary or revised proposals for optimization.

Job Responsibilities
Collection Communicate the processes to follow in terms of booking quality and correct data input into the PMS, toward the reservation and front office team

Regularly checks the input and the quality of data (segmentation, denials tracking, etc)

Update the event database (e.g. in RMS).
Analysis

Analyze the hotel performance in the RMS as a basis for strategy decisions

Survey the market, the competitors in terms of pricing and closed dates as a basis for future pricing strategies

Analyze the contract performance (price, allotments, number of rooms sold, etc) before decisions on renewals are taken

Act as a support in the preparation of the annual revenue budget

Decision

Provide proposals for the adaptation of the long-term and short-term hotel strategy (day types, ideal mix, RML ranking, price points, triggers, sales conditions, etc) on the basis of the analysis done previously

Calculate availability and minimum rate for the requests by using group quotation

Providing dynamic forecasts, compared to the strategy of the GM and budget Recommendation

Consult and implement daily the recommendations in inventory and distribution tools

Implement and communicate on minimum stay, closed to arrival, up-selling

Make recommendation for strategy changes in RMS, in relation to day types, ideal mix, close limits, booking limits, to be able to react early to guest behavior changes (new events, etc.)

Optimize the distribution channels
Evaluation

Analyze on a monthly basis the results in terms of internal and external indicators (RevPAR and market share), in order to react in time

Check regularly the implementation of the defined strategies (brand, place and hotel).

Welfare
สวัสดิการ
As per hotel policy
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด