×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Telephone Operator

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

มัธยมศึกษาตอนปลาย

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

High school diploma or equivalent
Prior experience in hotel front office operations is preferred
A strong focus on customer service
Excellent communication skills; fluency in English is required
Be able to work shifts, weekends and public holidays
Computer skills in Ms Office; experience with current Property Management Systems (PMS) is preferred
Ability to think quickly and communicate orally with a variety of callers

รายละเอียดงาน

The primary responsibility of a guest service center agent is to provide expertise services in a courteous manner. You are responsible for obtaining guests information by answering telephone calls and transfer calls to other. Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines.

You will handle all guest enquires, requests and comments promptly and efficiently, ensuring their stay in the hotel is to their satisfaction.

สวัสดิการ

-

Service Charge

มิถุนายน 2023 image
15,597.00 บาท
มีนาคม 2023
image
17,599.00 บาท
มกราคม 2023
image
22,104.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

Anantara Siam Bangkok

155 Rajadamri Road, Bangkok 10330 www.anantara.co.th/
ปิดรับสมัครแล้ว