×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Gojo Tours - General Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Requirements;

- Ability to adapt to changing environments
- Proven experience as a General Manager or similar executive role
- Experience in planning and budgeting
- Knowledge of business processes and functions (finance, HR, procurement, operations etc.)
- Strong analytical ability
- Excellent communication skills
- Outstanding organizational and leadership skills
- Problem-solving aptitude
- BSc/BA in Business or relevant field; MSc/MA is a plus

รายละเอียดงาน

Key Objectives includes;

- Develop and maintain excellent relationships with key partners in order to support expansion
- Develop strategic plans for maximum productivity. This includes product development, expanding channels and identifying new opportunities.
- Review and improve organizational effectiveness by developing processes, overseeing employees, establishing a highly motivational work environment, and creating innovative approaches to improvement.
- Uphold standards of excellence and soaring quality, identifies ways to improve.
- Seek out opportunities for expansion and growth by developing new business relationships. This is key for Gojo?s expansion strategy 2022/23
- Provide guidance and feedback to help others strengthen specific knowledge/skill areas. - Offer support and solutions.


Responsibilities;


- Assign weekly/monthly performance goals and ensure their completion, accomplish your own goals, create and manage team KPI?s
- Recruit, onboard, and train high-performing employees to achieve sales, marketing, profitability and business-plan objectives
- Maintain project (new tours, new travel desk locations) timelines to ensure tasks are accomplished effectively
- Develop, implement, and maintain budgetary and resource allocation plans
- Delegate responsibilities to the best-qualified employees and enforce all policies, procedures, standards, specifications, guidelines, training programs, and cultural values
- Resolve internal staff conflicts efficiently and to the mutual benefit of all involved
- Review content channels and ensure they align with brand standards
- Responsible for effective financial management reporting and sales forecasting
- Identifying and implementing innovative sales and marketing strategies

สวัสดิการ

Benefits

- 5-day work week
- Flexible working hours
- Work From Anywhere
- Health Insurance
- Life Insurance
- Competitive Vacation Days
- 16-day Public Holidays
- Career Development

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Lub d

บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ซอยสีลม 18 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม. ๅ0500 www.lubd.com
ปิดรับสมัครแล้ว