×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.10.2024 | Viewers 1,308
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pathum Thani
ปทุมธานี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 3 to 5 Years Experience in hotel sales or Banquet sales or event sales with proven track record.

- Bachelor Degree or Diploma in Hospitality or Sales and Marketing.

- Proficient in using CRM, MS office software applications including MS office, Excel, Power point etc.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Receiving, handling and converting Meetings, Events and Group enquiries.

- Planning events in conjunction with the client.

- Presenting and Selling available and suitable banquet / event options to the highest possible standard.

- Contact Meeting Planner by mail, telephone, customer outings and site inspections.

- Arrange and carry out Hotel show rounds.

- Ensure the complete administration and execution of all planned events.

- Negotiate space, dates and rates to obtain booking goal while focusing on shoulder and off season business.

- Identify need periods and undertake comprehensive program of sales activity to secure new and adhoc business minimizing the impact of low activity periods.

- Assist in development and solicitation of Banquet and event package plans and aimed at conference business and encourage repeat business.

- Attend trade and travel shows of various market area for promoting hotels event business.

- Actively manage business bookings, record denials, make network referrals.

- Make commercial decisions to maximize MICE income on a daily basis.

- Continue professional development through educational offering made via industry trade groups and educational institutions.

- Encouraging repeat business through excellent customer service and inquiry handling.

- Build strong relationships with customers to fully understand their needs.

- Ensure online meeting partner websites are regularly updated and managed including photos, descriptions, and promotions.

- Each month review the next 6 months availability to highlight high or low demand dates and take steps to minimize the risk of any shortfall or overbooking.

- Ensuring all inquiries are recorded accurately in the Event Enquiry application.

- Bring in direct guests though online marketing and advertising.

- Helping the hotel to identify new avenues of business and bring in more banquet events to the hotel.

- Assist in the preparation and monitoring of sales, department and budgetary reports as and when required.

- Other duties and tasks assigned by the management within the job scope.
Welfare
สวัสดิการ
- Salary depend on an experience
- Day Off
- Group Insurance
- Social Security
- Public Holiday
- Annual Leave
- Service Charge
- 2 Meals
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
09.10.2024
Chief Steward
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
02.10.2024
Public Area Attendant [พนักงานทำความสะอาดพื้นที่ทั่วไป]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.10.2024
SEO/SEM Specialist
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.10.2024
Steward
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
02.10.2024
Chef De Partie - Hot Kitchen
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.10.2024
Chef de Partie - Alberto's
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด