×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.04.2024 | Viewers 3,639
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตป้อมปราบศัตรูพ่าย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
What you will need to win:

Next to industry related education and work experience, we want to see an honest smile, creativity, and a can-do attitude from you. With a Team of motivated, educated and empowered people, we are about to take industry standards to the next level; and you need to be happy to explore this path with us.

You will make it to the next round if you are:

o Minimum education of Bachelor degree in Human Resources Management or relevant discipline.
o At least 2-3 years of previous hotel experience in any key functions.
o Exposure to training function or ability to conduct, lead a training class is essential.
o Have good English communication skills both in written and spoken.
o Possess professional disposition with excellent communication and interpersonal skills.
o Strong flexibility and willingness to learn and gain multi-tasking skills.
o Excellent time management skills.
o Good knowledge of computing and able to operate job related systems.
o Ability to think outside the box, be creative and find win-win solutions.
Job Details
รายละเอียดงาน
Who is a team player & leader, enthusiastic and self-motivated with solid experiences in HR/L&D Fields in Hospitality segment.

Successful candidate will be looking after a hotel operations as a Cluster Roles for ASAI Bangkok Chinatown and ASAI Bangkok Sathorn.

o To designing and conducting the training courses.
o Coordinate with other parties to execute in-house courses.
o Liaise with Department Heads regarding the compulsory training for their staff.
o Prepare relevant training records and reports. Coordinate the additional training programs as assigned.
o Ensure colleagues are provided with a workplace free of discrimination, harassment and victimization.
o Organise employee relations activities including recognition & rewarding programs, charitable, welfare, sport activities, staff party, team building etc.
o Demonstrate and interact in positive way with other departments to reflect ASAI Culture and ASAI Ways.
o Perform other duties as assigned by Cluster Human Resources Manager.
Welfare
สวัสดิการ
Why joining us:

Your career goals are important to us, and you have a chance to join us on our mission and develop further skills and qualifications. On top of that we offer:

* A competitive salary package
* Five-day work week
* Duty meals
* Group medical/ life insurance
* Monthly service charge
* Provident fund
* Performance bonus

If that sounds like you, please send your cover letter and CV in English to: [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
16.05.2024
Housekeeping Manager /Assistant Housekeeping Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
16.05.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
16.05.2024
Commis III (ASAI HOTELS)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด