×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Please send your resume in English and your expected salary to the following email address for an interview:-

[email protected]

===========
Qualifications
===========

- A Bachelor Degree or Diploma in related fields.
- At least 5 years experience in HR and admin.
- Good command of speaking, reading and writing in English.
- Computer Skills: Microsoft Word, Microsoft Excel and Social Media i.e IG, Facebook, LINE, WhatApp and etc.
- Outstanding problem solving abilities.
- Clear thinking and good decision making under pressure.

Please send your resume in English and your expected salary to the following email address for an interview:-

[email protected]

รายละเอียดงาน

- To assist with Owner and Manager.
- Knowledge of HR, administrative and clerical procedures.
- Answering the phone, answering queries and taking messages.
- Handling incoming and outgoing correspondence.
- Maintaining diaries and arranging appointments.
- Drafting letters and other documents.
- Develop and maintain a filing system.
- Organize and store paperwork, documents and computer-based information.
- Organize and coordinate meetings.
- Computer Skills: Microsoft Word, Microsoft Excel and Social Media i.e LINE, WhatApp and etc.
- Perform other office duties as assigned.

Please send your resume in English and your expected salary to the following email address for an interview:-

[email protected]

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Benviar Tonson Residence

58 Tonson Residence, Soi Tonson, Ploenchit Road, Lumpini, Patumwan Bangkok 10330 http://www.benviartonson.com/
ปิดรับสมัครแล้ว