×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Wellness & Spa Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

? Male/Female, aged between 35-45 years old
? Bachelor Degree in related field
? Minimum of 5 years of experience as Assistant Manager/Manager in 5-star luxury spas
? Spa Manager Certificate required
? Spa therapy knowledge required (body and face)
? Passionate about delivering exceptional customer experience
? Financial management skills including the ability to analyse financial results, develop operating budgets, forecasting and capital expenditure planning.
? Computer skills (MS Office), Spa operating systems (Booker), and other operational systems
? Fluent in English and Thai, both spoken and written
? Leadership, teamwork, and communication skills are essential
? Ability to respond to guest and employee concerns with urgency and professionalism
? Ability to effectively and consistently develop and coach staff
? Good analytical and problem-solving skills
? Self-motivated and driven with passion for excellence
? Pleasant and positive attitude with a professional and friendly image to guests and colleagues

รายละเอียดงาน

Operations and Guest Services

? Responsible for overseeing daily aspects of all guest service, including customer service, guest reservation, reception, staff scheduling, amenities, and overall guest experience
? Ensures that service standards are kept at a high level for guests by achieving/ maintaining best-in-class SOP and service standards
? Handle all guest concerns, comments or complaints with discretion, professionalism and sense of urgency, and inquiring on guest level of satisfaction. Report and resolve guest challenges with effective solutions, while being mindful of delivering the highest service standards
? Ensure maximum operational efficiencies. Resolve any operational issues in an effective and timely manner
? Follow all company policies and procedures, ensuring the highest standards of services and facilities
? Work with various internal departments, including Sale and Marketing, Engineering, Front Office, Concierge and Housekeeping to achieve operational excellence
? Train and manage guest service team members on business objectives, brand standards and service skills
? Maintain current knowledge of all wellness & spa services, pricings, offerings, schedules, and other services provided at the spa and the hotel
? Supervise spa reservations to ensure maximum yield and staff/room productivity
? Advise team members of last minute changes or additions to schedule and resolve scheduling situations as needed
? Encourage positive staff behavior and set an example for all team members by using proper etiquette and professionalism at all times
? Provide constructive feedback to team members to promote a positive work environment, conduct disciplinary procedures when necessary
? Develop and maintain positive working relationship with staff team
? Inspect work areas and tools/equipment to ensure conformance to standards.
? Ensure that public and private areas are in impeccable physical condition and well maintained
? Ensure effective and timely operational and management reporting, including staff roster, staff commission report, monthly performance report
? Attend necessary management/ staff meetings, product and treatment training classes
? Maintain accurate inventory counts and place operational, treatment, and retail orders

Business Performance

? Work with the management team to meet revenue goals and costs and accountable for the overall performance of Onsen & Spa
? Assist in executing sales and marketing initiatives
? Upsell and cross-sell services and products to reach revenue goals
? Assist with sales, promotions, and merchandising of retail products to generate revenue
? Present and review service performance numbers to the management team on a daily basis
? Review analysis of data pertaining to financial business performance on a weekly/ monthly basis

สวัสดิการ

- ทำงาน 5 วัน/สัปดาห์
- เงินเดือนประจำ
- Service Charge
- คอมมิชชั่น
- ค่าอาหาร
- ชุดยูนิฟอร์ม
- ประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ประกันอุบัติเหตุ
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- โบนัส
- ค่ารักษาทันตกรรม
- ฝึกอบรม
- ของขวัญแต่งงาน
- ของขวัญคลอดบุตร
- ทุนการศึกษาบุตร
- เงินช่วยส่งเสริมการเรียนภาษา
- เงินช่วยเหลือกรณีญาติทางตรงเสียชีวิต (บิดา, มารดา, คู่สมรส, บุตร)
- เงินช่วยเหลือประสบอัคคีภัย, อุทกภัย, วาตภัย
- ซื้อสินค้าราคาส่วนลดพนักงาน
- วันลาพักร้อนประจำปี, วันหยุดประเพณี,และวันลาอื่นๆ

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

บริษัท ปุริ จำกัด

Puri Company Limited 1126/2 Vanit Building 2 , 11th Floor Room No. 1110,1111 , New Petchaburi Road, Makkasan Ratchathewi, Bangkok 10400 www.panpuri.com
ปิดรับสมัครแล้ว