ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
job applicant qualifications
1. Age not over 45 years old
2. Have communication skills in both Thai and English
3. Graduated at the same level as high school or higher.
4. Graduating from a culinary institute will be an advantage
5. Experience in culinary training will be an advantage
6. Highly responsible, considerate, good personality, able to solve immediate situations
7. Honest, good-natured, calm, polite, and ready to serve.
8. Understand and have an attitude that meets the goals of the organization or can adapt to personnel in the organization.
9. Punctual
1. อายุไม่เกิน 45 ปี
2.มีทักษะการสื่อสารทั้งภาาาไทยและภาษาอังกฤษได้
3.จบการศึกษาระดับเท่าเทียมกับมัธยมปลายหรือสูงกว่า
4.จบการศึกษาจากสถาบันสอนการทำอาหารจะพิจารณาเป็นพิเศษ
5.มีประสบการณ์ด้านการฝึกอบรมด้านการทำอาหารจะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
6.มีความรับผิดชอบสูง รอบครอบ บุคลิกภาพดี สามารถแก้ไขสถานการณ์เฉพาะหน้าได้
7.ซื่อสัตย์ อัธยาศัยดี ใจเย็น มีความสุภาพ และมีความพร้อมในการบริการ
8.เข้าใจและมีทัศนะคติที่ตรงต่อเป้าหมายขององค์กรณ์หรือสามารถปรับตัวเข้าหาบุคลากรในองค์กรณ์ได้
9.ตรงต่อเวลา
Ass. Restaurant Manager
1. Creating value for our shareholders through efficient operations, appropriate cost controls, and profit management
2. Controls day-to-day operations by scheduling manpower, ordering food and
supplies, add developing the restaurant team
3. Controls profit & loss, by following cash control/security procedures, maintaining inventory, managing labor, reviewing financial reports, and taking appropriate actions
4. Interviews and hires team members conduct performance appraisals takes disciplinary action, motivates and trains
5. Ensures maintenance of equipment, facility, and grounds through the use of a preventative maintenance program
6. Ensures food quality and 100% customer satisfaction
7. Ensures complete and timely execution of corporate & local marketing programs Ensures a safe working and customer experience environment by facilitating safe work behaviors of the team
8. Employee recognition and motivation efforts
1. สร้างมูลค่าให้กับผู้ถือหุ้นของเราผ่านการดำเนินงานที่มีประสิทธิภาพ การควบคุมต้นทุนที่เหมาะสม และการบริหารผลกำไร
2. ควบคุมการปฏิบัติงานประจำวันโดยจัดตารางกำลังคน สั่งอาหาร และ
เสบียงเสริมพัฒนาทีมงานร้านอาหาร
3. ควบคุมกำไรและขาดทุน โดยปฏิบัติตามขั้นตอนการควบคุมเงินสด/ความปลอดภัย การรักษาสินค้าคงคลัง การจัดการแรงงาน การตรวจสอบรายงานทางการเงิน และการดำเนินการที่เหมาะสม
4. สัมภาษณ์และจ้างสมาชิกในทีม ประเมินผลงาน ลงโทษทางวินัย กระตุ้นและฝึกอบรม
5. รับรองการบำรุงรักษาอุปกรณ์ สิ่งอำนวยความสะดวก และพื้นที่โดยใช้โปรแกรมการบำรุงรักษาเชิงป้องกัน
6. รับประกันคุณภาพอาหารและความพึงพอใจของลูกค้า 100%
7. ดำเนินการโปรแกรมการตลาดขององค์กรและท้องถิ่นอย่างสมบูรณ์และทันเวลา รับรองสภาพแวดล้อมการทำงานที่ปลอดภัยและประสบการณ์ของลูกค้าโดยการอำนวยความสะดวกในพฤติกรรมการทำงานที่ปลอดภัยของทีม
8. การรับรู้ของพนักงานและความพยายามในการจูงใจ
Welfare according hotel standard.
ไม่ข้อมูล
Finch international
155/23-24 Sukhumvit Soi 11, Bangkok 10110, Thailand T +66 (0) 253 2000 Ext. 8081 | F 662 253 7045