ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
หญิง
full-time
- Experience at least 3 years.
- Communication skills important including Thai and - English Good command of both Thai and English (Listening, writing, speaking).
- Multinational company experiences beneficial.
- Proficient in general computer knowledge. (especially - Microsoft Excel & PowerPoint).
- Enjoys working in a team environment.
- Ability to work at an odd hour.
- Excellent time management and organizational skills Outstanding organizational and time management skills.
- Manage and maintain executive?s schedule, calendar arrangement and confirm appointment.
- Prepare and pre-screen documents before passing to Executive and keep records and filling.
- Make travel arrangements and handle driver roster.
- Act as the point of contact between the manager and internal/external parties
- Document expenses and hand in reports Perform variety of secretarial duties and administrative support to management.
- Enjoy dealing with government officer in term of company?s representative and diplomatist.
- Perform other duties as assigned
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com