×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Customer Service

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

หญิง

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1.Thai nationaolity
2.Good command f written and spoken English
3.Have a professional personality with good interpersonal and communication skills
4.Have a passion for service
5.Have experience in hotel or residence at least 1-2 years would be advantage

รายละเอียดงาน

1.To ensure that all tenants of the residence are moved in and moved out in an efficient, yet warm and friendly manner (Wai, Smile and Eye contact).
2.Handle all guest enquiries, requests and comments promptly and efficiently, ensuring that during their stay in the residence is to their satisfaction.
3.To maintain and be aware of the importance of tenant recognition.
4.Coordinate with the Building technician team to solve the issues punctually and efficiently, able to manage the daily fixing schedule.
5.To ensure that the Customer Services Desk is not left unattended at any time whilst on duty.
6.To ensure that you as a Customer Services at the residence have a comprehensive knowledge of town, and what is happening within the city at all times, and to ensure that all tenant enquiries are met with prompt, informative yet friendly solutions.
7. Well understand the residence products knowledge and be able to explain, lead inspection and close sales with the customers or property agents.

สวัสดิการ

1.เครื่องแบบพนักงาน
2.วันหยุดประจำสัปดาห์ (6 วันต่อเดือน)
3.วันหยุดนักขัตฤกษ์ประจำปี
5.ประกันสุขภาพ
6.ประกันอุบัติเหตุ
4.โบนัสประจำปี

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

GP Grande Tower

55 Soi Sukhumvit 23, Sukhumvit Road, Klongtoey-nua, Wattana, Bangkok 10110 www.gpgrandesukhumvit.com
ปิดรับสมัครแล้ว