×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Host - Front

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Thai only
- Experience in 5-star resort and hotel properties.
- A strong focus on customer service.
- Dynamic, energetic and self-motivated professional.
- Service-oriented with good attention to details.
- Ability to work well under pressure and keep calm in difficult situations
- Proactive work style

รายละเอียดงาน

? To deliver the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
? To provide excellent service to internal customers as appropriate.
? To be familiar with the hotel?s products and services and policies.
? To handle all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
? To maintain positive guest and colleague interactions with good working relationships.
? To ensure the personally and frequently verify that guests are receiving the best possible service during check-in and check-out.
? To ensure the guest history records are accurately maintained and all repeat guests are pre-registered.

สวัสดิการ

- Two days off per week
- Public Holiday
- Annual Leave
- Meals
- Uniform & Laundry
- Medical insurance
- Provident fund
- Complimentary rooms in Hyatt sister hotels - 12 room nights a year
- Career advancement in Hyatt International Hotels & Resorts

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ K.Emorn Bawornram email telephone

ANDAZ PATTAYA JOMTIEN BEACH

345 Moo 3,Na Jomtien Sub-District,Sattahip Chon Buri 20250
ปิดรับสมัครแล้ว