รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.09.2024 | Viewers 2,666
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Rayong
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Work Experience
At least 2 years experience in related field in other 4/5 star hotels
Problem solving skill, good interpersonal skill, customer service oriented
Excellent oral and written communication in English
Opera Hotel system skill is a must
Be able to work on nightshift
Accor Heartist is preferable
-ประสบการณ์ 2 ปี ขึ้นไป
-สามารถพูด/อ่าน/เขียน ภาษาอังกฤษได้ดี
-สามารถใช้คอมพิวเตอร์ MS Word/Excel/ Opera ได้ดี
-มีความสามารถในการแก้ไขปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี
-มีมนุษยสัมพันธ์ในการทำงานดี
-สามารถทำงานในกะกลางคืนได้
At least 2 years experience in related field in other 4/5 star hotels
Problem solving skill, good interpersonal skill, customer service oriented
Excellent oral and written communication in English
Opera Hotel system skill is a must
Be able to work on nightshift
Accor Heartist is preferable
-ประสบการณ์ 2 ปี ขึ้นไป
-สามารถพูด/อ่าน/เขียน ภาษาอังกฤษได้ดี
-สามารถใช้คอมพิวเตอร์ MS Word/Excel/ Opera ได้ดี
-มีความสามารถในการแก้ไขปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี
-มีมนุษยสัมพันธ์ในการทำงานดี
-สามารถทำงานในกะกลางคืนได้
Job Details
รายละเอียดงาน
Job Description
Handle the security, guest service & some management concerns of an organization
Oversee the maintenance and overall safety procedures of the premise
Liaise or meet with other executives or managers
Ensuring team-members are offering exceptional guest service
Making sure guests are happy with the service and products
Delegating duties
Assisting other managers
Helping to implement policies
Routing sales productivity reports to staff
Motivating team-members
Handling cash & end of day checking
Managing store cleanliness and organization
Dealing with guest complaints and issues
*รับผิดชอบงานต่างๆ ในแผนกต้อนรับ
*การสำรองห้องและคำขอของผู้เข้าพัก ให้ความช่วยเหลือในด้านลูกค้า (เช็คอิน เช็คเอาท์ การชำระเงิน และอื่นๆ)
*ดูแลและจัดการกับปัญหาที่เกิดขึ้นในแต่ละวันได้ดี
*เขียนรายงาน Duty Manager Report ประจำวันได้
*แก้ปัญหาเมื่อมีลูกค้าร้องเรียนการบริการและปัญหาต่างๆ
*ปฏิบัติงานเป็นกะ (เช้า-บ่าย-ดึก)
*ควบคุมการปฏิบัติงานของพนักงานต้อนรับส่วนหน้า
*มีความสามารถในการแก้ไขปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี
Handle the security, guest service & some management concerns of an organization
Oversee the maintenance and overall safety procedures of the premise
Liaise or meet with other executives or managers
Ensuring team-members are offering exceptional guest service
Making sure guests are happy with the service and products
Delegating duties
Assisting other managers
Helping to implement policies
Routing sales productivity reports to staff
Motivating team-members
Handling cash & end of day checking
Managing store cleanliness and organization
Dealing with guest complaints and issues
*รับผิดชอบงานต่างๆ ในแผนกต้อนรับ
*การสำรองห้องและคำขอของผู้เข้าพัก ให้ความช่วยเหลือในด้านลูกค้า (เช็คอิน เช็คเอาท์ การชำระเงิน และอื่นๆ)
*ดูแลและจัดการกับปัญหาที่เกิดขึ้นในแต่ละวันได้ดี
*เขียนรายงาน Duty Manager Report ประจำวันได้
*แก้ปัญหาเมื่อมีลูกค้าร้องเรียนการบริการและปัญหาต่างๆ
*ปฏิบัติงานเป็นกะ (เช้า-บ่าย-ดึก)
*ควบคุมการปฏิบัติงานของพนักงานต้อนรับส่วนหน้า
*มีความสามารถในการแก้ไขปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี
Welfare
สวัสดิการ
Benefits
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor worldwide
- Learning programs through our Academies and the opportunity to earn qualifications while you work
- Opportunity to develop your talent and grow within your property and across the world!
- Ability to make a difference in the local community through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor worldwide
- Learning programs through our Academies and the opportunity to earn qualifications while you work
- Opportunity to develop your talent and grow within your property and across the world!
- Ability to make a difference in the local community through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Talent & Culture Department (Talent & Culture Manager)
289 MOO 3, KRAM, KLAENG RAYONG, THAILAND
เว็บไซต์ : www.mercurerayonglomtalay.com/th/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
289 MOO 3, KRAM, KLAENG RAYONG, THAILAND
เว็บไซต์ : www.mercurerayonglomtalay.com/th/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.09.2024 |
Chief Gardener จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Account Payable Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Chief Accountant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Assistant Chief Accountant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Reservation Officer (พนักงานสำรองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Assistant Learning & Development Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Learning & Development Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Talent & Culture Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Graphic Designer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Director of Sales จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Revenue Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.09.2024 |
Guest Service Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.09.2024 |
Duty Manager ( ผู้จัดการรอบงานต้อนรับส่วนหน้า) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |