ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
Knowledge
-Computer system such as Opera, Fidelio, Easy Fo, Comanche, Opera
Skills
- Strong in analytical, problem solving skills, and execution of work
- Strong interpersonal skills
- Communication skills
- Leadership skills
- People management skills
- Computer MS Office
- Good English communication
Mental Abilities
- Positive thinking
- Good personality
- Service-oriented
โปรดทราบว่า ในบางกรณี บริษัท ดิ เอราวัณ กรุ๊ป จำกัด (มหาชน) อาจมีความจำเป็นที่จะต้องเก็บรวบรวมประวัติอาชญากรรมของท่าน เพื่อใช้ประกอบกระบวนการพิจารณารับเข้าทำงาน การตรวจสอบคุณสมบัติ ลักษณะต้องห้าม รวมถึงความเหมาะสมของท่านต่อตำแหน่งงาน
"Please be informed that in some cases, The Erawan Group PLC, may need to collect your criminal history for the purpose of employment consideration, qualifications verification, prohibited characteristics assessment, and suitability for the position."
? Ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.
? Take care of the wellbeing of customers throughout their stay and contribute to customer satisfaction and loyalty.
? Is in charge of following-up and updating customer files.
? Act as a direct coordinator for all VIP/Member customers staying at the hotel
? Works in partnership with Head of Department to continuously improve on VOG and On-line reputation results.
? To share guests comments (positive and negative) on a daily basis and ensure necessary follow up and action if needed. Reinforce positive comments and ensure ambassador is recognized.
-
Mercure ibis Bangkok Siam
927 Rama I Road, Wangmai, Pathumwan, Bangkok