รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.04.2024 | Viewers 575
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
10 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor degree or higher
- Previous experience in hospitality or guest services is required
- 5+ years of supervisory experience in hospitality management as a Front Office Manager, Housekeeping Manager, or other similar position
- Proven customer service experience as a manager; strong guest-focused mentality
- Have superb communication skills, organizational skills, and problem-solving skills
- Applicants should be excellent leaders, detail-oriented, and demonstrate a commitment
- Previous experience in hospitality or guest services is required
- 5+ years of supervisory experience in hospitality management as a Front Office Manager, Housekeeping Manager, or other similar position
- Proven customer service experience as a manager; strong guest-focused mentality
- Have superb communication skills, organizational skills, and problem-solving skills
- Applicants should be excellent leaders, detail-oriented, and demonstrate a commitment
Job Details
รายละเอียดงาน
- Oversee the daily operations and staff of housekeeping and front office departments
- Provide training to new employees on hotel policies and procedures
- Develop long-term strategic plans for their division to meet company goals and maintain profitability
- Deliver outstanding customer service throughout the whole client experience and motivate other staff members to do the same
- Monitor staff performance utilizing indicators like quality of work, productivity, customer satisfaction, and absenteeism
- Supervise guest services staff in order to ensure that all clients receive prompt attention to their needs
- Provide training to new employees on hotel policies and procedures
- Develop long-term strategic plans for their division to meet company goals and maintain profitability
- Deliver outstanding customer service throughout the whole client experience and motivate other staff members to do the same
- Monitor staff performance utilizing indicators like quality of work, productivity, customer satisfaction, and absenteeism
- Supervise guest services staff in order to ensure that all clients receive prompt attention to their needs
Welfare
สวัสดิการ
1. Service charge
2. ค่าอาหาร
3. พักร้อนตามตำแหน่ง
4. สวัสดิการอื่นตามที่กฎหมายกำหนด
2. ค่าอาหาร
3. พักร้อนตามตำแหน่ง
4. สวัสดิการอื่นตามที่กฎหมายกำหนด
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Chitsanupong Sanguanpuak (Hotel Manager)
1 Soi Sukhumvit 33(Daeng Udom),Sukhumvit Rd., Klongton Nua,Wattana, Bangkok 10110
เว็บไซต์ : www.hotellotussukhumvit.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
1 Soi Sukhumvit 33(Daeng Udom),Sukhumvit Rd., Klongton Nua,Wattana, Bangkok 10110
เว็บไซต์ : www.hotellotussukhumvit.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024 |
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Assistant Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
26.04.2024 |
Room Division Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Human Resource Officer (พนักงานบุคคล) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.04.2024 |
Sales Manager (Corporate) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Sales Manager - Mice จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.04.2024 |
Social Media Marketing Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |