×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Chief Account

Posted on : April 05, 2024 Views : 772
image

เงินเดือน (บาท)

N/A

image

ประสบการณ์

5 ปี

image

อายุ

อายุไม่เกิน 60 ปี

image

สถานที่ทำงาน

สมุทรปราการ

ปิดรับสมัครแล้ว
ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

? Bachelor degree in accounting and finance or related field
? ได้รับอนุญาตเป็นผู้สอบบัญชี
? สามารถเปิดงบกำไรขาดทุนได้
? การทำงบประมาณ งบกระแสเงินสด
? มีทักษะการสื่อสารภาษาอังกฤษที่ดี
? เคยมีประสบการณ์ เป็นผู้จัดการฝ่ายบัญชีไม่น้อยกว่า 10 ปี
? Familiarity with the service and hospitality environment is a plus
? มีความรู้ในมาตรฐานการบัญชี และกฎหมายภาษีอากร เป็นอย่างดี
? มีความรู้ด้านการทำบัญชีและหลักการบัญชี แนวปฏิบัติ มาตรฐาน ภาษี กฎหมายและข้อบังคับ

รายละเอียดงาน

1. Preparing and presenting the annual budget with CAPEX for approval.
2. Achieving the budgeted net financial goals of the department.
3. Recommend monthly department action plan for Cost Savings and/or Revenue Generation with goals and targets.Once approved by General Manager, implement action and analyze and present results with recommendations for corrective action where necessary.
4. Actively contribute to the weekly management meeting relaying relevant information to all department staff.
5. As directed by HR, attend health, safety and environmental training required by Thai law and impart the training to your subordinates.
6. Approve ordering of departmental supplies, equipment, and services according to budget.
7. Lead the preparation of the annual budgets by working with all departments and present the consolidated annual budget including CAPEX for approval.
8. The preparation and submission of the Hotel? monthly financial statements.
9. The preparation and update of the monthly financial report as template for presentation to owners.
10. The preparation and update of the monthly cash flow forecast as template, manage cash flow.
11. The preparation of the monthly ?Project? cash flow forecast as template.
12. Random spot checks of cash in each department.
13. Daily review of revenue report to ensure balance is correct.
14. All club revenue is deposited the following day.
15. Compliance with GAAP requirements on all banking and legal regulations.
16. Sign financial reports of government revenue department.
17. Best utilization of the Hotel software management system for effective reports and analysis.
18. Lead coordinator of the Hotel with the owners.
19. Preparation and support for the annual audit.
20. Financial information systems and controls.
21. The validity of all agreements with suppliers and service providers.
22. Approve the ordering of departmental supplies, equipment and services according to budget.
23. Review and approve purchase orders.
24. Review balance sheet reconciliation.
25. Audit all cashier floats in the Hotel at least once a month and general cashier float daily.
26. Maintain an effective filing system.

สวัสดิการ

อาหาร 2 มื้อ
Service charge
วันพักร้อน
วันหยุดตามประเพณี
ยูนิฟอร์ม

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณธารทิพย์ โวหารา Email : -
โทรศัพท์ : -

บริษัท เดอะศรีวารี พร๊อพเพอร์ตี้ จำกัด

88/89 Moo 7 Srivaree Rd., Bangchalong,Bang Phli, Samutprakarn 10540 thesrivareehotel.com
ปิดรับสมัครแล้ว
ตำแหน่งงานอื่นๆ จาก บริษัท เดอะศรีวารี พร๊อพเพอร์ตี้ จำกัด