รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.04.2024 | Viewers 454
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Nonthaburi
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- เพศชาย/หญิง อายุ 25-35 ปี
- จบการศึกษาปริญญาตรีการตลาด หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
- มีประสบการณ์การตลาด ด้านงานโรงแรมหรือรีสอร์ท
- มีความรู้และเข้าใจด้านการใช้ Social media อย่างดี
- ปฏิบัติงานที่สำนักงานที่ งามวงศ์วาน
- จบการศึกษาปริญญาตรีการตลาด หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
- มีประสบการณ์การตลาด ด้านงานโรงแรมหรือรีสอร์ท
- มีความรู้และเข้าใจด้านการใช้ Social media อย่างดี
- ปฏิบัติงานที่สำนักงานที่ งามวงศ์วาน
Job Details
รายละเอียดงาน
- Oversee revenue management and distribution strategy of the hotel and manage day to day yield operations.
- Daily pick-up analysis, strategy adjustments and reporting.
- Perform competitive benchmark studies and follow market trends.
- Create and develop pricing strategies in conjunction with the individuality of each hotel.
- Analyze overall monthly hotel performance and provide summary report with recommendations to improve long term strategies.
- Ensure all related systems are configured correctly, validated and working to full capacity
- Oversee and audit the standards and operations of the reservations department.
- Ensure web site booking process is maintained up-to-date and functional.
- Work in liaison with hotel sales and reservations departments as a team.
- Evaluate performance of distribution partners and contracted rates (OTA, FIT, tour operator, corporate, consortia, crew, groups, etc- ).
- Daily pick-up analysis, strategy adjustments and reporting.
- Perform competitive benchmark studies and follow market trends.
- Create and develop pricing strategies in conjunction with the individuality of each hotel.
- Analyze overall monthly hotel performance and provide summary report with recommendations to improve long term strategies.
- Ensure all related systems are configured correctly, validated and working to full capacity
- Oversee and audit the standards and operations of the reservations department.
- Ensure web site booking process is maintained up-to-date and functional.
- Work in liaison with hotel sales and reservations departments as a team.
- Evaluate performance of distribution partners and contracted rates (OTA, FIT, tour operator, corporate, consortia, crew, groups, etc- ).
Welfare
สวัสดิการ
ประกันสังคม - ชุดยูนิฟอร์ม - กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ - วันหยุดสัปดาห์ละ 2 วัน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |