×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Housekeeping Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

หญิง

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Formal experience at Luxury hotel and Residences preferred.

- High school diploma or bachelor's degree is preferred

- 2 years' experience of relevant working experience in guest services, Housekeeping, or related professional area.

- Solid proficiency with Microsoft Outlook, Word, Excel.

- Excellent interpersonal and communication skills ? verbal and written

- Excellent Customer and Personal Service - Knowledge of principles and processes for providing customer and personal services.

- Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.

- Knowledge and experience of Financial Resources.

- Proactive time management skills.

- Fluent in written and spoken English.

รายละเอียดงาน

- Verify resident?s room status is communicated to the Lifestyle host in a timely and efficient manner.

- Inventories stock to verify adequate supplies.

- Supports and supervises an effective inspection program for all resident rooms and public spaces.

- Understands the impact of department?s operations on the overall property financial goals and verifies all employees have proper supplies, equipment and uniforms.

- Communicates areas that need attention to staff and follows up to verify understanding.

- Supervises daily housekeeping shift operations and verifies compliance with all housekeeping policies, standards and procedures.

- Participates in departmental meetings and continually communicates a clear and consistent message regarding the departmental goals to produce desired results.

- Uses all available on-the-job training tools to train new room attendants and provide follow-up training as necessary.

- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and verifies employees do the same with them.

- Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals.

- Schedules employees to business demands and tracks employee time and attendance.

- Works with management team to develop an operational strategy that is aligned with the business strategy and leads its execution.?

สวัสดิการ

- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

The Royal Aspen MQDC Town Limited

บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540 https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
ปิดรับสมัครแล้ว