×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

[Headquarters] HR Officer (Admin & General Affair)

ตำแหน่งนี้สมัครและสัมภาษณ์ทันที
Views 1,939
image เงินเดือน (บาท)
15,001 - 20,000
image ประสบการณ์
2 ปี
image อายุ
อายุไม่เกิน 30 ปี
image สถานที่ทำงาน
กรุงเทพ
เขตพระโขนง
ข้อมูลตำแหน่งงาน
ความต้องการพื้นฐาน
การศึกษา ปริญญาตรี
เพศ ไม่จำกัด
การจ้างงาน full-time
คุณสมบัติผู้สมัคร
? Thai National Only, Male/Female Age: 22-30* Negotiable
? A few years of experiences in Human Resources and Administrative or degree in Human Resources or related filed are a plus
? Positive attitude, strong service mind and open-minded
? Business level English and clearly communication skills both written and orally and flexible to do multi-tasks in job
? Excellent organizational skills in a timely manner
? Punctuality and team work with problem-solving
? Strong interpersonal skills and being organized and accurate
? Familiar with PC (especially with MS Office applications)
รายละเอียดงาน
? Provide clerical and administrative support to corporate office and Human Resources executives
? Compile and update employee records (hard and soft copies)
? Support documentation and prepare reports relating to personnel activities (staffing, recruitment, hiring, training,
grievances, group insurance, provident fund and performance evaluations etc.)
? Gathering information on HR-related tasks i.e. new applicants, contracting references, scheduling the office holiday,
leave record and posting job openings both internal and external ect.
? Deal with employee requests/questions regarding human resources issues, rules, and regulations
? Processing incoming mail and creating and distributing documents
? Maintaining computer system by updating and entering data and compiling reports and preparing spreadsheets
? Communicate with public services when necessary i.e. department of employment, social security office, supplier
? Properly handle complaints and grievance procedures
? Design birthday card / Poster and send out to staff
? Coordinate within departments and company
? Purchase office supplies, IT device, stationary, etc. as required
? To prepare and coordinate with outsource contract agent for expats work permit, visa and all related matters.
? Prepare document for work permit and visa and coordinate with the Agency or labor organization and the immigration.
? Other jobs assigned by Manager.
สวัสดิการ
? 2 days off per week
? Telephone Allowance
? Service Charge
? Social Security
? Medical Allowance
? Provident Fund
? Public Holiday
? Annual Leave
Service Charge
กรกฎาคม 2024 image
11,608.00 บาท
สิงหาคม 2022
image
4,682.00 บาท
ข้อมูลการติดต่อ
สอบถามข้อมูลที่ Human Resources Department email telephone Koko Global Hospitality (Thailand) Co., Ltd. 21 Soi Punnawithi 12, Bang Chak, Phra Khanong, Bangkok 10260 www.kokoglobalhospitality.com