รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.11.2024 | Viewers 1,326
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Nakhon Pathom
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or Female age 27 - 45 years old
- Bachelor Degree in related field and at least 3 years experience direct experience in hotel industry
- Require Basic Computer Skill & English Communication
- Be Able to work as rotated working shift
- Good Attitude & Service Mind
- Bachelor Degree in related field and at least 3 years experience direct experience in hotel industry
- Require Basic Computer Skill & English Communication
- Be Able to work as rotated working shift
- Good Attitude & Service Mind
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manage and Monitor activity of all employee in the Hotel and to the guideline set in the Employee handbook, Hotel policies and procedures, coaching and correcting where needed
- Recruiting, training and monitoring staff
- Set and planning working schedule for team
- Perform accurate check-in and check-out of guest daily
- Need to be able to motivate their employees, resolve issues and complaints from guests
- Ensuring security is effective
- Be able to think quickly on their feet and make decisions with problems come up
- Ensure all staff have current knowledge of hotel product, services, pricing and policies as well as knowledge of the local hotel
- Responsible for preparing finance report
- Purchase, re-order and maintain housekeeping supplies and inventory
- Ensures the proper maintenance of all equipment; makes arrangements for repair and/or replacement of used and damaged equipment
- Reviewing customer satisfaction and service recovery process.
- Be on available on call 24 hours a day to resolve any urgent problems on emergencies
- Ensure consistently high operating standards in every area
- Responsible for the overall management of the operation of the hotel
- Recruiting, training and monitoring staff
- Set and planning working schedule for team
- Perform accurate check-in and check-out of guest daily
- Need to be able to motivate their employees, resolve issues and complaints from guests
- Ensuring security is effective
- Be able to think quickly on their feet and make decisions with problems come up
- Ensure all staff have current knowledge of hotel product, services, pricing and policies as well as knowledge of the local hotel
- Responsible for preparing finance report
- Purchase, re-order and maintain housekeeping supplies and inventory
- Ensures the proper maintenance of all equipment; makes arrangements for repair and/or replacement of used and damaged equipment
- Reviewing customer satisfaction and service recovery process.
- Be on available on call 24 hours a day to resolve any urgent problems on emergencies
- Ensure consistently high operating standards in every area
- Responsible for the overall management of the operation of the hotel
Welfare
สวัสดิการ
- ค่าอาหาร
- Incentive
- ยูนิฟอร์ม 6 ชุดต่อปี
- ทำงานวันละ 8 ชั่วโมง
- Day Off 6 วันต่อเดือน
- พักร้อน 6-10 วันต่อปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 15 วันต่อปี
- ประกันสังคม
- ประกันอุบัติเหตุกลุ่ม
- ห้องพักราคาพนักงาน (ใช้สิทธิได้กว่า 50 สาขา ทั่วประเทศ)
- เงินช่วยเหลือพนักงาน
- สวัสดิการอื่นๆ อีกมากมาย
- Incentive
- ยูนิฟอร์ม 6 ชุดต่อปี
- ทำงานวันละ 8 ชั่วโมง
- Day Off 6 วันต่อเดือน
- พักร้อน 6-10 วันต่อปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 15 วันต่อปี
- ประกันสังคม
- ประกันอุบัติเหตุกลุ่ม
- ห้องพักราคาพนักงาน (ใช้สิทธิได้กว่า 50 สาขา ทั่วประเทศ)
- เงินช่วยเหลือพนักงาน
- สวัสดิการอื่นๆ อีกมากมาย
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |