×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

[Kokotel Khao Lak Hillscape] Resident Master

ตำแหน่งนี้สมัครและสัมภาษณ์ทันที
Views 1,193
image เงินเดือน (บาท)
30,001 - 40,000
image ประสบการณ์
5 ปี
image อายุ
อายุไม่เกิน 40 ปี
image สถานที่ทำงาน
พังงา
ข้อมูลตำแหน่งงาน
ความต้องการพื้นฐาน
การศึกษา ปริญญาตรี
เพศ ไม่จำกัด
การจ้างงาน full-time
คุณสมบัติผู้สมัคร
- Leadership: Skill to lead team members to train and encourage
- Cost/Budget control: Skill to properly manage important cost items of a property
รายละเอียดงาน
JOB HIGHLIGHTS:

Leader at the property with 5 key roles:
- Make Guest Happy ("Wow" Producer)
- Conduct "Perfect Operation" (Operator)
- Train&Engage Staff (Boss)
- Conduct Initiatives (Kaizen Generator)
- Solve emergency issues (Problem solver)

The job scope is in all aspects of property operation:
- Guest service
- Kitchen operation
- Housekeeping operation
- Engineering operation
- Accounting and admin operation


DUTIES & RESPONSIBILITIES:
1) Make Guest Happy ("Wow" Producer)
- Leading and guiding all staff to let them make guests happy and have "Wow" during the stay
- Conducting guest service operation properly based on SOP together with the team

2) Conduct "Perfect Operation" (Operator)
- Conducting kitchen, housekeeping, engineering, accounting and amin operation
- Conducting kitchen operation properly based on SOP together with the team
- Conducting housekeeping and engineering operation properly based on SOP together with the team
- Conducting accounting and admin operation properly based on SOP together with the team

3) Train & Engage Staff (Boss)
- Conducting a training and evaluation regularly to ensure that all team members are performing their jobs effectively
- Properly training staff based on SOP
- Being a role model of property staff to realize company Values

4) Conduct Initiatives (Kaizen Generator)
- Planning and conducting Kaizen initiatives with a good understanding of budget concepts (revenues, costs etc.)
- Coming up with Kaizen initiative for guest satisfaction increase and implement them
- Coming up with Kaizen initiative for cost saving and implement them
- Coming up with Kaizen initiative for F&B revenue increase (of in-house guests) and implement them

5) Solve emergency issues (Problem solver)
- Solving problems of emergency challenges and complains
- Solving problems effectively in timely manner
- Effectively seeking a help from PRM on solving a problem
สวัสดิการ
- 2 Days Off/week (วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์)
- Service Charge (ค่าบริการ)
- Incentive (เบี้ยขยัน)
- Meal Allowance (ค่าอาหาร)
- Social Security (ประกันสังคม)
- Medical Allowance (ค่ารักษาพยาบาล)
- Provident Fund (กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ)
- Public Holiday/Annual Leave (วันหยุดนักขัตฤกษ์และวันลาพักร้อน)
Service Charge
กรกฎาคม 2024 image
11,608.00 บาท
สิงหาคม 2022
image
4,682.00 บาท
ข้อมูลการติดต่อ
สอบถามข้อมูลที่ Human Resources Department email telephone Koko Global Hospitality (Thailand) Co., Ltd. 21 Soi Punnawithi 12, Bang Chak, Phra Khanong, Bangkok 10260 www.kokoglobalhospitality.com